يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۸
کد خبر: ۳۸۲۲۴
|
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۶
با حضور رضا ميرکريمي برگزار مي‌شود؛
نخستين نشست تخصصي سينمايي با موضوع «شهري انساني براي انسان شهري» با تکيه بر فيلم‌هاي جشنواره فيلم شهر که قرار است با حضور کارگردان‌هاي مطرح کشور از 27 تا 29 ارديبهشت ماه در پرديس سينمايي ملت برگزار شود فردا از ساعت 18 ميزبان رضا ميرکريمي خواهد بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي چهارمين جشنواره فيلم شهر، نشست‌هاي تخصصي با موضوع «شهري انساني براي انسان شهري» با تکيه بر فيلم‌هاي جشنواره فيلم شهر و حضور کارگردان‌هاي مطرح کشور از فردا 27 ارديبهشت تا بيست و نهم اين ماه از ساعت 18 در پرديس سينمايي ملت برگزار مي‌شود.

فيلم‌هاي بخش ويديويي و سينمايي اين رويداد هنري از 24 تا 29 ارديبهشت ماه در پرديس‌هاي سينمايي ملت، آزادي، تماشا، اريکه ايرانيان، سينما شکوفه، فرهنگسراهاي اشراق و خاوران اکران مي‌شوند.


مراسم پاياني چهارمين جشنواره بين المللي فيلم شهر اول خردادماه با حضور دکتر محمد باقر قاليباف؛ شهردار تهران، مديران فرهنگي، شهري، سينماگران و علاقه مندان به هنر هفتم در سالن همايش‌هاي برج ميلاد تهران برگزار مي‌شود.



علاقمندان براي کسب اطلاعات بيشتر و دريافت جدول برنامه‌هاي اکران فيلم‌هاي بلند سينمايي و ويدئويي جشنواره فيلم شهر در پرديس‌هاي سينمايي و فرهنگسراها مي‌توانند به وب سايت جشنواره به آدرسwww.urbanfilmfest.ir مراجعه كنند.



در اين زمينه بيشتر بخوانيد:

عزت‌الله انتظامي: جشن شهرداري و نيت برگزارکنندگان براي آدم شدن خوب است
مراسم پاياني جشنواره فيلم شهر با حضور شهردار تهران برگزار مي‌شود 
 
مقالات برگزيده جشنواره فيلم شهر معرفي شدند 

 
نظر شما