دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۲۹
کد خبر: ۳۸۳۲۶
|
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۶
سومين مانور سراسري زلزله و ايمني مهدهاي كودك با هدف آموزش مهارت‌هاي ايمني به كودكان در بوستان لاله در منطقه 6 برگزار شد.

به گزارش«شهر» و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 6، مهدي خسرواني رييس ستاد مديريت بحران منطقه در اين‌باره گفت: آموزش مهارت‌هاي ايمني در هنگام بروز زلزله در مهد كودك‌ها و گسترش فرهنگ ايمني در برابر زلزله از جمله اهداف اين مانور بوده و بنا داريم از طريق برگزاري مانورهاي آمادگي تمرين زلزله كودكان را با پديده طبيعي زلزله و اقدامات صحيح به هنگام وقوع اين پديده آشنا سازيم همچنين گسترش فرهنگ ايمني در برابر زلزله از ديگر اهداف اين تمرين است.

 

او افزود: مانور مذكور به همت گروه آموزش همگاني بين‌المللي زلزله شناسي و مهندسي زلزله با مشاركت دفتر امور كودكان و نوجوانان سازمان بهزيستي كل كشور و شهرداري‌هاي مناطق 3، 6 و 16 در بوستان‌هاي آب و آتش لاله و بعثت برگزار شد.

 

خسرواني گفت: اين مانور سومين دوره سراسري در سطح كشور و يازدهمين مانور زلزله در تهران است.

وي يادآور شد: در جريان برگزاري اين تمرين سراسري زلزله و ايمني در بوستان لاله مهدهاي كودك منطقه با حضور 600 كودك پيش دبستاني مشاركت فعالانه داشتند.

 

رييس ستاد مديريت بحران منطقه 6بيان داشت: مانور يادشده شامل راهپيمايي، حمل پلاكارد حاوي پيام‌هاي ايمني توسط كودكان، اجرا نمايش و سرودهاي مرتبط با موضوع زلزله و برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي بود.

 

نظر شما