يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۸
کد خبر: ۳۸۳۵۵
|
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۴
کارگردان فيلم سينمايي «پاريس تا پاريس» گفت: آثار شهري در صورتي بر مخاطبان و شهروندان موثرند که فرصتي براي ديده شدن اين فيلم ها براي آنان فراهم شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي چهارمين جشنواره فيلم شهر، محمد حسين لطيفي با اشاره به فيلم‌هاي حاضر در اين رويداد سينمايي افزود: بسياري از اين فيلم‌ها به لحاظ کيفي در سطح مطلوبي قرار دارند اما نکته مهم اينکه در کنار ساخت آثار تاثيرگذار شهري بايد به نمايش اين نوع فيلم‌ها نيز توجه ويژه داشته باشيم.


وي افزود: زمان پخش فيلم‌هاي شهري براي مردم بدون شک در نگاه آنان به مقوله فرهنگ شهروندي تاثيرگذار خواهد بود.


کارگردان فيلم سينمايي توفيق اجباري خاطر نشان کرد: مسئولان فرهنگي شهرداري تهران با برنامه ريزي دقيق مي‌توانند بودجه اي مشخص را به چند فيلمساز منتقد دلسوز اختصاص داده و از فيلمسازان با تجربه در ساخت فيلم‌هاي شهري ياري بگيرند.


کارگردان سريال تلويزيوني «نردبام آسمان» در ادامه اظهار اميدواري کرد با اکران فيلم‌هاي آموزنده جشنواره فيلم شهر در بخش‌هاي مختلف شاهد رشد روز افزون سينماي شهري منتقد در کشور باشيم.


چهارمين جشنواره فيلم شهر که با شعار شهري انساني براي انسان شهري آغاز به کار کرده تا سي و يکم اين ماه در تهران و گيلان برپا است. علاقمندان مي‌توانند جهت کسب اطلاعات بيشتر مي توانند به وب سايت رسمي جشنواره به آدرس www.urbanfilmfest.ir مراجعه نمايند.

در اين زمينه بيشتر بخوانيد:

استقبال مردم از فيلم‌هاي سينمايي جشنواره فيلم شهر

ازدحام جمعيت در سالن نمايش «يه حبه قند» در جشنواره فيلم شهر

مجموعه مستندهاي «پرسه در شهر» در جشنواره فيلم شهر

مطالب مرتبط
نظر شما