دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۲
کد خبر: ۳۸۳۷۸
|
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۳
سومين نشست ادبي بلور قلم برگزار مي‌شود
سومين نشست ادبي بلور قلم با موضوع ادبيات دفاع مقدس و نقد و بررسي داستان «ديگر اسمت را عوض نکن» نوشته مجيد قيصري در کتابخانه فردوس برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مديريت فرهنگي هنري منطقه 5 ، اين نشست که روز شنبه 31 ارديبهشت ساعت 16 در کتابخانه فرهنگسراي فردوس برگزار مي‌شود، با حضور نويسنده کتاب و دو منتقد، نگاهي اجمالي به ادبيات موفق دفاع مقدس خواهد داشت.


مجيد قيصري نويسنده «ديگر اسمت را عوض نکن» متولد 1345 است که سالهاي نوجواني خود را در پشت خاکريزها و زير آتشبارهاي روزهاي جنگ گذرانده است. اين نويسنده در رشته روانشناسي تحصيل کرده و تا کنون کتاب‌هاي «سه دختر گل فروش»، «قصه 85»، «صلح»، «جنگي بود ، جنگي نبود» و «ديگر اسمت را عوض نکن» را به رشته تحرير در آورده است.

«سه دختر گل فروش» در سال 85 جايزه قلم زرين را از آن خود کرده است.


نشست ادبي بلور قلم هر هفته و به صورت چرخشي در يکي از کتابخانه‌هاي منطقه 5 برگزار مي‌شود . جلسه بعد اين نشست در کتابخانه کوثر خانه فرهنگ آيه و همراه با نقد و بررسي يک اثر ادبي برگزار خواهد شد.


کتابخانه فردوس در بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات ، فرهنگسراي فردوس واقع شده و شماره 44081043 آماده پاسخگويي به سوالات شهروندان است.

نظر شما