يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۶
کد خبر: ۳۸۴۲۲
|
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۹
مدير ستاد توانمندسازي زنان سرپرست خانوار خبر داد:
ستاد توانمندسازي زنان سرپرست خانوار با بررسي نيازها و احصا مشکلات زنان سرپرست خانوار بن مشاوره رايگان جهت رفع مشکلات شناسايي شده اين قشر، ارائه مي‌دهد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي ستاد توانمندسازي زنان سرپرست خانوار شهرداري تهران، در ملاقات مردمي ستاد توانمندسازي زنان سرپرست خانوار در منطقه 10 که بيش از 70 نفر از زنان سرپرست خانوار منطقه حضور داشتند، با مشخص شدن نيازها و خواسته‌هاي اين بانوان، در اسرع وقت اقدامات اساسي آنان در رابطه با مشکلات درماني، روانشناسي، آموزشي، اشتغال، بيمه، دريافت دارو به‌صورت رايگان، درخواست وسائل منزل، استفاده از وام و امکانات ورزشي انجام شد.


بر اين اساس در اين ملاقات‌ها طبق هماهنگي ستاد توانمندسازي با اداره کل سلامت، روانشناسان خبره با انجام مشاوره‌هاي لازم با زنان سرپرست خانوار و شناسايي نيازها و مشکلات آنان به مشکلات روحي و رواني اين قشر نيز رسيدگي مي کنند.


زهرا مشير، مشاور شهردار تهران در امور بانوان و مدير ستاد توانمندسازي زنان سرپرست خانوار با اشاره به خدمت جديد اين ستاد به بانوان سرپرست خانوار، گفت: با بررسي نيازها و احصا مشکلات زنان سرپرست خانوار در دور اول ملاقات‌ها، مقرر شد در دور دوم خدمت جديدي با عنوان بن مشاوره رايگان جهت رفع مشکلات شناسايي شده زنان سرپرست خانوار توسط مشاوران ستاد، به آن‌ها ارائه شود .


او افزود: با پيش‌بيني بن‌هاي مشاوره رايگان اين امکان براي زنان سرپرست خانوار فراهم مي‌شود که پس از انجام جلسه مشاوره در روز ملاقات مردمي، با توجه به نيازها و مشکلات هر فرد که توسط مشاوران شناسايي مي‌شود، اين بانوان به مشاوران و روانشناسان مشخصي در منطقه خود براي دريافت مشاوره‌هاي لازم معرفي مي‌شوند تا مشکل آن‌ها در هر تعداد جلسه مشاوره‌اي که لازم است مرتفع شده يا بهبود يابد.


مشاور شهردار تهران هم‌چنين با تاکيد بر اين‌که اين خدمت جديد رايگان بوده و به ازاي هر تعداد از جلسات وجهي از زنان سرپرست خانوار دريافت نمي شود، خاطرنشان کرد: در اين جلسات، مشاوره بر اساس نياز هر فرد که شامل مشاوره‌هاي حقوقي، باليني، خانوادگي، تحصيلي، اعتياد و مشاوره کودک و نوجوان است، صورت مي‌پذيرد.

نظر شما