يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۳
کد خبر: ۳۸۵۰۳
|
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۳
فرهنگسراي ملل در خرداد امسال با بيش از 19 عنوان برنامه و 90 اجرا با موضوعات مختلف ميزبان شهروندان است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي ملل، برنامه‌ها در بازه گسترده‌اي از موضوعات مختلف اعم ازفرهنگي، هنري،مذهبي ، گردشگري و... با رويکردي جديد و جامع در طول خرداد ما ه در فرهنگسراي ملل برگزار مي‌شود.

سفر به افلاک (کارگاه نجوم و ستاره شناسي)، برنامه همسفر خاطره‌ها (تورهاي فرهنگي گردشگري از اماکن فرهنگي –تاريخي تهران ) ويژه برنامه «ميوه دل نبي» جشن ميلاد حضرت فاطمه در روز سوم خرداد ماه و نشست ادبي مولانا با سخنراني مهديه الهي قمشه‌اي از برنامه‌هايي است که در اين ماه برگزار مي‌شود.

فسون و فسانه حافظ ويژه برنامه روانخواني و شرح و تفسير غزليات حافظ توسط استاد صادقي تهراني است که در روزهاي سه‌شنبه هر هفته برگزار مي‌شود. نگار گذر امام در قاب هنر(به مناسبت رحلت جانگداز بنيانگذار انقلاب اسلامي) نمايشگاه‌هاي مختلف فرهنگي هنري و مسابقات مختلف و نشست سينما و اقتباس (نمايش فيلمهاي مطرح سينما و نقد و بررسي آنها در سه‌شنبه‌هاي هر هفته ) از مهمترين برنامه‌هاي فرهنگسراي ملل است.

نشست «با مسجدي‌ها» با محوريت هم‌انديشي با کانون‌هاي مساجد و مراسم «فاخران شميران» ويژه بزرگداشت و تجليل از استاد دالکي ، پدر نجوم ايران از ديگر برنامه‌هاست.

علاقه‌مندان مي‌توانند براي استفاده از برنامه‌ها به آدرس بزرگراه آيت ا... صدر بلوار قيطريه بوستان قيطريه مراجعه كنند و يا براي کسب اطلاعات بيشتر با تلفن 22671718 تماس بگيرند.



نظر شما