دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۸
کد خبر: ۳۸۵۰۹
|
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۷
سردار احمدي مقدم گفت: اگر در دوران دفاع مقدس دشمنان با توپ و تانک ميهن مان را مورد هجمه نظامي قرار داده بودو نيروهاي مسلح در صف مقدم بودند اکنون نيروي انتظامي در صف مقدم توطئه هاي فرهنگي و مفاسد اخلاقي و اجتماعي قرار دارد و بايد با همه توان از کيان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دفاع کنيم.

به گزارش شهر سردار دکتر اسماعيل احمدي مقدم فرمانده نيروي انتظامي امروز در صبحگاه عمومي نيروي انتظامي که در آستانه سالروز آزاد سازي خرمشهر در ستاد ناجا برگزار شد ،ضمن تبريک آزاد سازي خرمشهر، ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ولادت حضرت امام خميني (ره) افزود: اگر در دوران دفاع مقدس دشمنان با توپ و تانک ميهن مان را مورد هجمه نظامي قرار داده بودند و نيروهاي مسلح در صف مقدم بودند اکنون نيروي انتظامي در صف مقدم توطئه هاي فرهنگي و رواج مفاسد اخلاقي و اجتماعي قرار دارد و بايد با همه توان از کيان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دفاع کنيم.

 

وي گفت : دفاع از قانون و کيان جامعه هزينه دارد و اکنون حفظ هوشياري ، بصيرت و شناخت توطئه هاي دشمنان امري اجتناب ناپذير است.

 

سردار احمدي مقدم با اشاره به انقلاب هايي که اکنون در گوشه و کنار جهان در حال شکل گرفتن است گفت: هيچ کدام از اين خيزش ها مانند انقلاب ايران نيست زيرا در کشورمان انقلاب در همه ابعاد از جمله تغيير حکومت و گسست از همه وابستگي ها ايجاد شد.

 

فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به تاريخ پر فراز و نشيب ايران و جنگ هايي که نتيجه آن از دست دادن بخشي از خاک کشور مي شد افزود: در دو قرن گذشته هيچ حمله و جنگي با از دست دادن بخشي از خاک کشورمان برپا نشد اما امام راحل همه تحقيرهاي تاريخي را که به ملت ايران روا مي شد از ميان برد.

 

احمدي مقدم گفت: علل پيدايش نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با وجود اينکه دشمنان تغيير هويت و طرح داده اند وجود دارد و محوري ترين عنصر پيروزي هاي ما ولايت فقيه است و نبايد لحظه اي در آن ترديد کرد.

 

فرمانده نيروي انتظامي افزود: اگر در درون کشور همه نيروها منسجم باشند دشمنان نمي توانند عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران اقدامي انجام دهند و اکنون دشمنان هيچ دستاويزي در دست ندارند و نمي توانند کاري از پيش ببرند.

نظر شما