يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۱۳
کد خبر: ۳۸۵۹۹
|
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۰
شهردار منطقه 21 گفت: با توجه به تاکيدات شهردار تهران به اقشار ضعيف جامعه و ارج نهادن به وضعيت آنان در بستر شهري،طرح کمک رساني به بانوان سرپرست خانوار غرب پايتخت 10 خرداد ماه سال جاري با حضور زهرا مشير مسئول ستاد توانمندسازي شهردار تهران برگزار مي‌شود.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 21 محمد صارمي زاده با بيان اين مطلب افزود:در دور دوم ملاقات عمومي ستاد توانمند سازي شهرداري تهران در غربي ترين نقطه پايتخت به مشکلاتي از قبيل وام، وسايل منزل، بيمه درماني، آموزش، اشغال و طرح هبه بيش از75 نفر از بانواني که نيازمند حمايت مي باشند، رسيدگي خواهد شد.

او در ادامه با اشاره به حمايت مداوم شهرداري منطقه به اين بانوان سرپرست خانوار بيان داشت: به همين منظور و در ادامه روند خدمت رساني مديران شهري به اقشار ضعيف و نيازمند جامعه طي اين بازديد بر مشکلات شهرسازي،گرفتن مجوز ساخت، باز سازي منازل و هر کمک ديگر در قالب ماده 17 شهرداري تهران رسيدگي خواهد شد و اميد است انجام چنين فعاليتهايي در جهت رفاه و آسايش شهروندي در منطقه 21 يکي از دور افتاده ترين مناطق تهران در غرب پايتخت بيشتر شود.

صارمي زاده خاطر نشان کرد: در نخستين دور ملاقات عمومي ستاد توانمند سازي در بهمن ماه سال 88 به در خواست بيش از 70 بانوي سرپرست خانوار رسيدگي شده است.

نظر شما