يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۲۳
کد خبر: ۳۸۶۲۷
|
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۸
همزمان با روز آزادسازي خرمشهر؛
معاون اجتماعي فرهنگي منطقه هفت، از برپايي نمايشگاه عکس شهدا ومراسم يادواره ياد وخاطره شهدا در فتح خرمشهر در منطقه خبر داد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 7، محمودمنيعي با اعلام اين خبر گفت:مقرر شده درايستگگاه هاي فرهنگي  مستقر در خيابان خرمشهر،  نمايشگاهي با نصب عکسهايي از شهداي به نام و گمنام در فتح بزرگ سوم خرداد  به همراه بريده جرايد آن دوران برپا شود .

او برپايي يادواره شهيدان خرمشهر را از ديگر برنامه هاي منطقه در روز آزادسازي خمرشهر عنوان کرد و گفت:در شب سوم خرداد ماه با هماهنگي هاي صورت گرفته با ستاد بسيج مسجد الرضا (ع) ، يادواره شهداي خرمشهر در اين مکان برگزار شود.

منيعي گرامي داشت ياد و خاطر شهيد والا مقام هاشمي(از فرماندهان بزرگ عمليات آزاد سازي خرمشهر) اجراي سرود، خاطره خواني توسط آزادگان و جانبازان دفاع مقدس و اجراي مسابقات مفرح را از ديگر برنامه هاي در نظر گرفته شده براي اين مراسم آزادسازي خرمشهر در مسجد الرضا عنوان کرد.

معاون اجتماعي-فرهنگي منطقه هفت، خاطر نشان کرد:در جشن آزادسازي خرمشهرعکس شهدا آذين بندي اين خيابان و سطح منطقه مي شود و برروي پرتابل هاي سطح منطقه نيز عکس شهدا نصب خواهد شد.

در ادامه شهرام ياسمي مدير اداره زيباسازي منطقه ،  نصب پارچه هاي رنگي  و طاقه هاي پرچم ايران  در خيابان خرمشهر را از ديگر ويژه برنامه هاي اين روز برشمرد و افزود:با استفاده از ريسه هاي رنگي ، طاق نصرت و ماکت هاي مختلف اين خيابان آذين بندي شده است.

نظر شما