يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۵
کد خبر: ۳۸۶۷۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۹
با حضور دكتر محمود گلزاري برگزار مي‌شود:
سلسله نشست‌هاي ترويج سبک زندگي اسلامي - ايراني با حضور دكتر محمود گلزاري در مديريت فرهنگي هنري منطقه 21 تهران برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي منطقه 21 سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، سلسله نشست سبک زندگي اسلامي - ايراني با عنوان «اندرزهاي ناب» با هدف توسعه موفقيت در زندگي و آموزش افراد جامعه در بکارگيري سبک زندگي اسلامي – ايراني در زندگي فردي و اجتماعي برگزار مي‌شود.


هومن اهرامي مدير فرهنگي هنري منطقه 21 در اين‌باره گفت: سلسله نشست اندرزهاي ناب با موضوعات فرهنگي، ديني و اجتماعي در زندگي و با استفاده از كارشناسان مجرب جهت آموزش شهروندان برگزار مي‌شود و نشست‌هاي «وصل خوبان» و «همراهان هم‌پيمان» به ترتيب ويژه جوانان در آستانه ازدواج و زوج‌هاي جوان با حضور دكتر محمود گلزاري در روزهاي 4 و 18 خرداد ماه 1390 ساعت 16 برگزار مي‌شود.

وي افزود: اين نشست‌ها به صورت رايگان و با همكاري مركز رفاه و خدمات اجتماعي شهرداري منطقه 21، نشريه سپيده دانايي و مجتمع فرهنگي پيامبراعظم (ص) در محل مجتمع فرهنگي پيامبر اعظم(ص) به نشاني: تهرانسر، بلوار لاله، خيابان شهيد طالبي، پارك شهداي گمنام برگزار مي‌‌شود.

اولين نشست اندرزهاي ناب با عنوان در جستجوي يار در تاريخ 21 ارديبهشت ماه برگزار شد.

به علت ظرفيت محدود، ثبت نام جهت شركت در اين دوره‌ها الزامي است و علاقه مندان مي‌توانند براي ثبت نام و شرکت در اين برنامه به مراكز فرهنگي هنري منطقه 21 يا مركز رفاه و خدمات اجتماعي شهرداري منطقه 21 مراجعه و با شماره تلفنهاي 44560837و 44564226 تماس بگيرند.


نظر شما