دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۰
کد خبر: ۳۸۷۳۱
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۰
نمايشگاه عكس‌هاي مونا بزرگي با عنوان «تن جاي رخت آويز» جمعه ششم خرداد در گالري آتبين افتتاح مي‌شود.

به گزارش شهر، ‌اين نمايشگاه شامل 14 عكس رنگي با چاپ ديجيتال در ابعاد 60 در 90 سانتيمتر است كه روي استيج به صورت صحنه‌سازي گرفته شده است.

اين عكس‌ها شباهت‌هاي بين رخت آويز و تن را به نمايش مي‌گذارد و نگاهي مفهومي به مقوله پوشش دارد و برخورد ما انسان‌ها با لباس‌هايي كه به تن مي‌كنيم را نشان مي‌دهد. نداشتن دقت لازم بر اين موضوع خود حكايتي شده از رخت آويزي كه هر لباسي با هر شكلي به آن آويزان است.

هنرمند در اين آثار درگيري اوليه با تكنولوژي ظاهر و پوشش را در آثارش به نمايش گذاشته است. در اين عكس‌ها جا لباسي‌اي به چشم مي‌خورد كه هر بار لباس‌هاي روي آن تغيير كرده و از لباس‌هاي مختلف پر و خالي مي‌شود كه هر كدام فرم و شكل خاص و تركيب‌بندي‌هاي مربوط به خود را دارد.

مونا بزرگي متولد 1358 است. وي كارشناسي عكاسي خود را از دانشگاه هنر و معماري دريافت كرده است و اين نمايشگاه دومين نمايشگاه انفرادي او در گالري آتبين به‌شمار مي‌آيد.

نمايشگاه عکس‌هاي اين هنرمند تا سه شنبه 17 خردادماه در داير خواهد بود و علاقمندان مي‌توانند همه روزه از ساعت 17 تا 21 از آثار در گالري آتبين واقع در خيابان ولي‌عصر(عج)، ضلع جنوب چهارراه پارك وي، كوچه خاكزاد، پلاك 42 ديدن کنند.

نظر شما