شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۶
کد خبر: ۳۸۸۷۷
|
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۶
شهردار منطقه 20 تهران از احداث بوستاني ويژه در ضلع جنوب مجموعه ورزشي فرهنگي جانبازان و معلولين خبر داد.

به گزارش«شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20 ، مجتبي عبدالهي با اشاره به اينکه در مجاورت اين مجموعه کارخانه متروکه اي قرار داشت که از سوي اين منطقه تملک و تخريب شده است افزود : در اين نقطه محوطه جنگل کاري با درختان کهن به مساحت 3800 متر مربع وجود دارد که اين محوطه پس از بازپيرايي به بوستاني زيبا ويژه معلولين و جانبازان تبديل مي شود.

شهردار منطقه 20 ايجاد سکوهاي نشيمن را از جمله امکانات اين بوستان عنوان کرد و افزود: به منظور رفاه حال جانبازان و خانواده هاي آنان نيز تعدادي آلاچيق در اين سکوها نصب مي شود .

عبدالهي با اشاره به اينکه اين محوطه در حال حاضر خاکبرداري و بتن ريزي شده و در حال جدول گذاري مي باشد افزود: تعداد 750 اصله درخت هرس و تعدادي از درخت هاي خشک شده نيز جمع آوري شده است و همچنين به منظور آبرساني و تامين روشنايي اين محل نيز کابل کشي و لوله گذاري آن صورت گرفته و تعداد 40 پايه چراغ روشنايي از نوع کم مصرف نيز نصب شده است .

او با اشاره به اينکه معابر اين بوستان طوري طراحي شده است که به راحتي مورد استفاده جانبازان و معلولين قرار گيرد تصريح کرد: از سوي ديگر همزمان عمليات کاشت چمن و گونه هاي درختي در اين محوطه در حال انجام است .

مجموعه ورزشي و فرهنگي معلولين با امکانات فرهنگي ، ورزشي ، تفريحي شامل آبنما ، بوستان استخر و سونا ، سالن هاي آموزشي ، سالن هاي ورزشي متعدد شامل بسکتبال ، واليبال ، فوتسال ، تنيس روي ميز ، بدنسازي ، تيراندازي ، پيست ويلچر راني ، رستوران ، گالري ، کافي نت ، رستوران ، کتابخانه ، کلاس هاي آموزشي و مشاوره ، کارگاه فني ، پارکينگ در شهرري ، خيابان فدائيان اسلام واقع شده است و طي روزهاي آتي به بهره برداري نهايي مي رسد.

نظر شما