يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۲
کد خبر: ۳۸۹۵۰
|
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۷
معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران گفت: در طرح ولادت تا ولادت از فاصله زماني سوم تا 25 خرداد ماه، 110 پروژه اجتماعي و فرهنگي در مناطق 22 گانه شهر تهران مورد بهره برداري قرار مي گيرد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران محمد هادي ايازي، معاون اجتماعي و فرهنگي شهردار تهران ضمن اعلام اين خبر ، گفت : اعتقاد داريم هر شهروندي که از خانه خود بيرون مي‌آيد ، بايد پس از 5 دقيقه پياده روي به يکي از اماکن ورزشي، فرهنگي و يا اجتماعي شهرداري دسترسي داشته باشد .

 

ايازي خاطر نشان ساخت : بر اين اساس در طرح ولادت تا ولادت، از ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در روز سوم خرداد تا ولادت حضرت علي(ع) در 25 خرداد ماه 110 پروژه فرهنگي و اجتماعي را مورد بهره برداري قرار خواهيم داد.

 

سخنگوي شهرداري تهران با اشاره به برخي از مهم ترين پروژه هاي طرح ولادت تا ولادت، تصريح کرد: در اين فاصله زماني بوستان ولايت همراه با مجموعه هاي فرهنگي آن و همچنين باغ موزه دفاع مقدس و ترويج فرهنگ مقاومت مورد بهره برداري قرار مي گيرد.

 

معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران يادآور شد : در کنار اين موارد مجموعه ورزشي جانبازان و معلولان در منطقه 20 تهران نيز در اين فاصله زماني بهره برداري مي شود که به عنوان يک پروژه بزرگ و نادر در کشور شناخته مي شود.

 

ايازي در بيان ديگر ويژگي هاي مجموعه جانبازان، ابراز کرد: اين مجموعه حدود 20 هزار متر مربع زير بنا دارد و فضاي مجاور آن نيز با دستور شهرداري تهران تملک شده و به يک فضاي سبز شهري تبديل مي شود.

 

او همچنين افزود: در طرح ولادت تا ولادت 110 پروژه فرهنگي در سطح مناطق 22 گانه شهر تهران با کاربري منطقه اي و در مقياس منطقه اي مورد بهره برداري قرار مي گيرد.

 

سخنگوي شهرداري تهران با بيان اينکه «عمليات اجرايي در حوزه مسايل فرهنگي و هنري که طي اين مدت مورد بهره برداري قرار مي گيرد، در نوع خود بي سابقه است» گفت: فهرست اسامي اين 110 پروژه مشخص شده و شهروندان مي توانند با مراجعه به وب سايت معاونت فرهنگي و اجتماعي پروژه هاي مورد علاقه خود را مشاهده کنند.

 

معاون فرهنگي و اجتماعي شهردار تهران در پايان تاکيد کرد: بهره برداري از اين پروژه ها فضاي فرهنگي و اجتماعي بسيار زيادي را به شهر تهران اضافه مي کند که بر اساس آن سرانه هاي فرهنگي شهر نيز تغيير خواهد کرد و با افتتاح آن شهروندان مي توانند از برنامه هاي متنوعي که پيش بيني شده است، استفاده کنند. 

نظر شما