يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۴
کد خبر: ۳۸۹۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۷
فرهنگسراي بهاران با هدف ترويج صنايع دستي و احياي هنرهاي قديمي و فراموش شده ايراني كارگاه حضوري را با عنوان «ميراث ماندگار» برگزار مي‌كند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي بهاران، در اين نمايشگاه كه با حضور گروه‌هاي مختلف هنري برگزار خواهد شد؛ هنرمندان در رشته‌هاي مختلف صنايع دستي مانند معرق، مشبك، خوشنويسي، چاپ روي پارچه، نقاشي روي شيشيه، قلم زني، ميناكاري و منبت كاري به خلق آثار هنري خواهند پرداخت.


اين كارگاه از 17 تا 19 خردادماه از ساعت 10 صبح در لابي سينما تئاتر بهاران برگزار مي‌شود. همچنين اين فرهنگسرا به مناسبت ايام رحلت بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، حضرت امام خميني (ره ) مسابقه نقاشي را با عنوان خورشيد انقلاب برگزار مي‌كند.


هنرمندان در رشته نقاشي مي‌توانند با خلق آثار به صورت زنده و با موضوع امام خميني (ره) و در تكنيك‌هاي مختلف مانند گواش، آبرنگ، پاستل، مداد رنگي و رنگ روغن روزهاي 11 و 12 خردادماه ساعت 10 در در اين ورك شاپ شركت كنند.


علاقه‌مندان براي حضور مي‌توانند به سينما تئاتر بهاران به نشاني ميدان ابوذر، خيابان سجاد جنوبي، ميدان بهاران مراجعه كنند و براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 66324017 تماس بگيرند.



نظر شما