دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۱۷
کد خبر: ۳۹۰۴۲
|
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۵
جشن بزرگداشت مقام شامخ زن با حضور بانوان شاغل شهرداري منطقه 19 به همت معاونت اجتماعي و فرهنگي در سالن سينماي استاد شهريار بوستان ولايت برگزار شد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 19، شهردار منطقه در اين مراسم ضمن تبريک ميلاد حضرت فاطمه (س)  و روز زن  و با عنايت به تقارن ولادت حضرت زهرا (س)  و حضرت امام (ره) به بيان ديدگاه امام راحل در مورد حضور بانوان در جامعه اشاره کرد و افزود: در نگاه حضرت امام و انديشه ناب ديني ، زنان با حفظ وقار و چارچوبهاي ديني در تمام صحنه هاي جامعه حضور يافته و بعنوان يک عنصر تاثير گذار ايفاي نقش مي کنند.

او ابراز اميدواري کرد که بانوان با الهام از سجاياي اخلاقي حضرت فاطمه (س) و الگوپذيري از ديدگاه امام خميني (ره) براساس موازين اخلاقي در تمام عرصه ها فراتر از گذشته حضور داشته باشند و بتوانند در عرصه هاي مديريت شهري بيشتر ايفاي نقش کنند.

شهردار منطقه در ادامه به روند67 روزه تبديل پادگان قلعه مرغي به بوستان ولايت و بهره برداري از فاز اول آن در سوم خرداد ماه اشاره و خاطر نشان کرد : بوستان ولايت در حدود 300 هکتار مساحت دارد که 70 درصد آن به کاربري فضاي سبز و فضاهاي فرهنگي، اجتماعي، ورزشي و تفريحي اختصاص داده شده است.

فتح اللهي با بيان اختصاص 70 هکتار از اين بوستان به عنوان محله نمونه با استانداردهاي شهرسازي خاطرنشان کرد: اين محله بر اساس معماري ايراني- اسلامي در ابعاد مختلف ساخته و الگويي از شهرسازي اين دوره خواهد شد که قابل استفاده گردشگران و بازديدکنندگان خواهد بود.

او قطعه 7 هکتاري مجموعه شهربانو با 11 هزار متر مربع بناهاي مسقف را از خدمات فاخر و ارزنده شهرداري براي بانوان عنوان و تاکيد کرد:  فعاليت اين مجموعه بر سه محور فرهنگي - هنري ، ورزشي و سبک زندگي بنا شده است. بر اساس اساس اين گزارش ، شهر بانو ، قلعه شادي ، مجموعه ورزشي شهداي خاني آباد، کتابخانه علامه اميني، ايستگاه آتش نشاني، اجراييات کلانتري، سالن مطالعه، مهد کودک و خانه هاي کودک از ديگر امکانات اين بوستان است .

همچنين اين بوستان مجهز به امکاناتي چون شهر کودک، شهر ورزش، موزه تهران و شهر پرندگان خواهد شد. شهردار منطقه تصريح کرد: بوستان ولايت نماد يک تفکر جهادي است که ما را با تابلويي از توانمندي ، کارايي و همدلي در يک پروژه عظيم عمراني روبرو کرده است. ا

ين گزارش مي افزايد، مراسم تجليل بانوان شاغل شهرداري منطقه 19 با حضور شهردار منطقه ، معاون اجتماعي و فرهنگي ، معاون مالي و اداري و معاون توسعه و برنامه ريزي شهري برگزار شد و با برنامه هايي نظير اجراي گروه همخواني ريحانه النبي ، اجراي موسيقي سنتي زنده و مسابقه همراه بود.

نظر شما