دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۲
کد خبر: ۳۹۱۴۴
|
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۹
با استقرار نيروها و تجهيزات شهرداري منطقه 20 ، پهنه ضلع غربي حرم امام خميني (ره) به عنوان يکي از مهمترين مبادي ورودي به حرم ، به‌سازي و آماده‌سازي مي‌شود.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20 ، محمدحسين سهرابي معاون امور شهري و فضاي سبز گفت : فعاليت واحدهاي اجرايي اين منطقه از بيستم ارديبهشت  آغاز شده است و عوامل انساني اين منطقه به همراه تجهيزات سبک و سنگين در اين محل فعاليت دارند.

سهرابي با اشاره به اينکه مساحتي حدود 5000 متر مربع از پهنه اطراف حرم از سوي اين منطقه پاکسازي شده است، خاطر نشان‌کرد: ايستگاههاي صلواتي و فرهنگي اين منطقه نيز در روزهاي 13 و 14 خرداد در مجاورت حرم برگزار مي شود و علاوه بر پذيرائي از زائران شرکت کننده در بيست و دومين سالروز ارتحال امام (ره) ،برنامه هاي مختلف فرهنگي براي اين ايام پيش‌بيني شده است .

او در ادامه با اشاره به موقعيت ويژه منطقه 20 گفت: اين منطقه به دليل همجواري با حرم امام (ره) و وجود بارگاه حضرت عبدالعظيم (ع) علاوه بر اينکه محل عبور مسافران است پذيراي زائران اين بارگاه از اقصي نقاط کشور در ايام ارتحال خواهد بود به همين جهت ايستگاه‌هاي صلواتي در ميادين و نقاط پرتردد شهرري پيش‌بيني شده است .

 

 

 

نظر شما