دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۴۹
کد خبر: ۳۹۲۱۴
|
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۶
بوستان ولايت به‌مناسبت روزهاي ارتحال امام خميني(ره) شب‌هاي 13، 14 و 15 خرداد با اجراي ويژه‌ برنامه‌هايي در قالب آشنايي شهروندان با زندگي، آرمان‌ها و انديشه‌هاي امام راحل به سوگ مي‌نشيند.

فرزاد هوشيار پارسيان، مديرعامل موسسه هاتف شهر وابسته به سازمان فرهنگي و هنري شهرداري تهران در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر» درباره برنامه‌هاي رحلت امام خميني(ره) در بوستان ولايت گفت: هم زمان با ايام ارتحال امام خميني(ره) در شب‌هاي 13، 14 و 15 خرداد ويژه‌برنامه‌هايي از قبيل مداحي و شعرخواني در اين بوستان برگزار مي‌شود.


او افزود: در هريك از اين شب‌ها دو نفر از ذاكران، يك ذاكر آذري زبان و يك ذاكر فارسي‌زبان به مدح و ثناي معمار كبير انقلاب مي‌پردازند، ضمن اين‌كه از يكي از مداحان شهير آذري زبان نيز قدرداني مي‌شود.


مديرعامل موسسه هاتف شهر تصريح كرد: حضور رزمندگان پهنه جوني تهران در اين مراسم جهت تجديد ميثاق با انقلاب اسلامي و آرمان‌هاي امام خميني (ره) از ديگر بخش‌هاي اين ويژه‌برنامه‌ها به‌شمار مي‌آيد.


او با بيان اين‌كه مصطفي صابر خراساني از شعراي اهل بيت(ع) نيز در اين ويژه برنامه‌ها به شعرخواني خواهد پرداخت، اظهار داشت: پخش فيلم مذاكرات خبرگان در انتصاب آيت‌الله العظمي خامنه‌اي به‌عنوان مقام معظم رهبري از ديگر ويژه برنامه‌هاي رحلت امام خميني (ره) است.


هوشيار پارسيان اظهار اميدواري كرد در جايگاه ويژه كودكان و نوجوانان در بوستان ولايت هم در اين سه شب، ويژه برنامه‌هايي به مناسبت ارتحال رهبر كبير انقلاب اسلامي برگزار شود.


بر اساس اين گزارش، به‌مناسبت افتتاح بوستان ولايت از سوم خرداد جشن‌هاي مردمي به‌همت سازمان فرهنگي و هنري شهرداري تهران در اين بوستان برگزار شده و تا 26 خردادماه ادامه خواهد داشت كه به‌مناسبت ايام رحلت امام خميني(ره) اين برنامه‌ها در قالب مراسم سوگواري و آشنايي شهروندان با زندگي، آرمان‌ها و انديشه‌هاي ايشان خواهد بود.


در همين زمينه بخوانيد:

رييس سازمان فرهنگي هنري شهرداري خبر داد: برپايي 50 كلبه فرهنگي و هنري در بوستان ولايت

خوراکيان اعلام کرد: برپايي 24 شب مراسم در «جشنواره افتتاح بوستان ولايت»

نظر شما