دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۸
کد خبر: ۳۹۲۸۴
|
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۸
بانک اطلاعات ويژه پرستاران چشم پزشکي به همت بيمارستان چشم فارابي و با هدف اطلاع رساني سريع و آسان در خصوص برگزاري سمينارهاي آموزشي راه اندازي مي شود.

به گزارش شهر آيت الله اکبري مدير پرستاري بيمارستان فارابي با اعلام اين خبر افزود: هدف از ايجاد بانک اطلاعات پرستاران چشم پزشکي اطلاع رساني سريع و آسان از طريق پست الکترونيکي و پيام کوتاه در خصوص برگزاري سمينارهاي آموزشي با موضوع ارائه دستاوردهاي آموزشي و پژوهشي در زمينه پرستاري چشم است.

 

وي ادامه داد: به علت فوق تخصصي بودن پرستاري چشم و محدوديت منابع درسي اعم از تئوري و عملي در دانشکده ها، بيمارستانها و مراکز درماني و حتي کتابخانه ها نياز برگزاري دوره هاي بازآموزي براي اين رشته بيش از ساير حوزه ها حتي پرستاري ويژه و قلب است.

 

مدير پرستاري بيمارستان فارابي با بيان اينکه اين بانک ويژه پرستاران چشم پزشکي سراسر کشور است، گفت: اطلاعات جمع آوري شده شامل نام و نام خانوادگي، سمت، نشاني محل کار و پست الکترونيکي و شماره تلفن همراه است که نخستين گام آن با توزيع فرمهاي ثبت نام در اولين سمپوزيوم پرستاري چشم در هفدهمين سمينار سالانه فارابي برداشته شد و تاکنون 160 پرستار چشم پزشکي اطلاعات خود را ارسال کرده اند همچنين اطلاعات پرستاران شرکت کننده (حدود 200 نفر) در اين سمپوزيوم در بانک اطلاعات Excel وارد شد.

 

اکبري يادآورشد: سمينار يک روزه اي با حضور پرستاران در شهريور 90 برگزار مي شود که اطلاعات آنان نيز پس از جمع آوري در بانک اطلاعات ثبت مي شود.

نظر شما