دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۳
کد خبر: ۳۹۲۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۸
فرهنگسراي رضوان در مجموعه برنامه‌هاي «ره بر ره يافتگان»، دو همايش تخصصي «امام خميني(ره) و بيداري اسلامي» و نشست تخصصي «حرم مطهر حضرت امام (ره)، بهشت‌زهرا(س)» را برگزار مي‌كند.

به گزارش شهر به نقل از اداره كل روابط‌عمومي و امور بين الملل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، محمد سعادت «رييس فرهنگسراي رضوان» با بيان اين مطلب افزود: همايش علمي – تخصصي «امام خميني(ره) و بيداري اسلامي» با حضور 150 نفز ار راويان جهاد و شهادت و انديشمندان عرصه فرهنگي كشور با رويكرد مباحث استراتژيك و با هدف تبين انديشه‌هاي امام خميني و تاثيرات ايشان در بيداري اسلامي فردا 12 خرداد ساعت 15 تا 18 در فرهنگسراي رضوان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر محمدمهدي بهداروند و دكتر سعداالله زارعي برگزار مي‌شود.

وي همچنين گفت: در روز 12 خرداد نشست تخصصي و هم‌انديشي «حرم‌مطهر حضرت امام(ره)، بهشت‌زهرا (س)، ظرفيت‌ها و فرصت‌ها» با حضور حجت‌الاسلام عباس فرازي، ‌مهندس اكبر توكلي ، رياست سازمان بهشت زهرا«س» در همان مكان ساعت 10 تا 13 با موضوعات فرصت‌شناسي حرم‌مطهر امام(ره)، بهشت‌زهرا(س) و فعاليت‌هاي تبليغي راويان در خصوص امام خميني(ره) و شهداي بهشت‌زهرا«س» برگزار مي‌شود.


سعادت ادامه داد: از جمله برنامه‌هاي شاخص در روز 12 خرداد، حضور 120 راوي روحاني در قطعات گلزار شهداست كه با ارتباط چهره به چهره با مخاطبان، به روايتگري شهدا مي‌پردازند. اين برنامه با همكاري موسسه فرهنگي سيره شهدا اجرا مي‌شود.

البته در روزهاي 13، 14 و 15 هم 30 نفر راوي روحاني به روايتگري شهدا مي‌پردازند.


رييس فرهنگسراي رضوان از ايجاد سامانه پيام كوتاه در ايام 12 تا 15 خرداد اشاره كرد و اظهار داشت: براي ارتباط با زائران امام و شهيدان، سامانه پيام كوتاه رضوان 30001864 براي ارسال پيامك توسط شهروندان فعال شده است تا شهروندان با ارسال پيامك در جريان برنامه‌هاي فرهنگسراي رضوان قرار گيرند و يا علاقه‌مندان با ارسال جملات و نكات ادبي در خصوص امام (ره) مي‌توانند جوايز نفيسي دريافت كنند. ‌

نظر شما