دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۳۸
کد خبر: ۳۹۳۲۲
|
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۷
شهردار تهران در آيين تجديد ميثاق با آرمان‌هاي امام(ره)؛
امام (ره) زماني آمد كه ماديات به اوج رسيده بود، او با ايجاد معنويت روح جديدي در جامعه ايجاد كرد. امام به مسلمانان جهان درس شهادت و شهامت آموخت. امروز وظيفه ما براي انقلابي بودن و انقلابي ماندن تبعيت از ولي فقيه است.

به گزارش خبرنگار «شهر»، محمدباقر قاليباف شهردار تهران پيش ازظهر امروز- 11 خرداد- در مراسم تجديد ميثاق كاركنان شهرداري تهران با آرمان‌هاي امام راحل در آستانه بيست و دومين سالگرد ارتحال امام خميني (ره) گفت: امام (ره) به همه انسان‌ها كرامت داد، امام (ره) با وجود و حضور پر بركت خود به همه مسلمانان جهان قوت و شوكت داد، ايشان در زماني آمد كه ماديات در جامعه به اوج خود رسيده بود و او با معنويت و ايجاد آن در جامعه روح جديدي در جامعه ايجاد كرد.


شهردار تهران افزود: امام(ره) مردي بود كه سياستش عين عبادت و اجتهادش مثل جهادش بود. ايشان به همه مسلمانان جهان درس شهادت و شهامت آموخت. اين بيداري اسلامي و احياي مجدد اسلام به بركت افكار امام (ره) است.


قاليباف در ادامه خاطرنشان كرد: امروز در حرم مطهر امام (ره) گردهم جمع شديم تا با همه آرمان‌ها و ارزش‌هاي امام راحل بيعت كنيم و اينگونه بگوييم كه انقلابي بودن و انقلابي ماندن به معناي دفاع از ارزش‌هاي امام (ره) و شهدا و تبعيت از ولي فقيه عادل است.


او تصريح كرد: ما بايد آرمان‌ها را حفظ كنيم تا آسيبي به ولايت فقيه نرسد و اين ستون نظام حفظ شود.



نظر شما