دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۷
کد خبر: ۳۹۳۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۳
سيد حسن خميني گفت: جا دارد از زحمات و خدمات شهرداري تهران تشكر كنم، به حق بايد گفت كه قاليباف- شهردار تهران- در زمينه ارائه خدمت بيشتر به مردم و حل مشكلات ايشان توفيق داشته است.

به گزارش خبرنگار «شهر»، سيد حسن خميني توليت آستان مقدس حرم مطهر امام خميني (ره) امروز- 11 خرداد90- در آيين تجديد ميثاق كاركنان شهرداري تهران با آرمان‌هاي امام راحل گفت: شرط توفيق پيامبران، رهبران و همه كساني كه مي‌خواهند تحولات اجتماعي و سياسي در جامعه ايجاد كنند همراهي و همدلي و استقامت همراهان آنها است چه بسيار كساني بودند كه در اين زمينه تلاش كردند اما به دليل داشتن همراهان سست عنصر توفيقي پيدا نكردند.


او با بيان اينكه رمز توفيق پيامبر (ص) داشتن همراهان غيرسست عنصر بود، گفت: اين توفيق به نحوي بود كه امروز بعد از يك‌هزار و 400 سال نيز صداي «اشهد ‌ان محمد الرسول‌الله» بر مناره‌هاي همه كشورها حتي بلاد كفر طنين ‌انداز مي‌شود.


توليت آستان مقدس حرم مطهر امام خميني (ره) با اشاره به پيروزي انقلاب اسلامي گفت: اگر همراهي و همدلي مردم و جوشش و كوشش و ايثار شهدا و خانواده‌هايشان نبود اين توفيق حاصل نمي‌شد، اگر در دوران دفاع مقدس آن همراهي از قلب جبهه تا پشت جبهه نبود، توفيقي به دست نمي‌آمد. اگر انقلاب پيروز شد به دليل اين همراهي‌ها و همدلي مردم بود. اين همدلي و استقامت بود كه پيروزي آورد.


خميني با ابراز تاسف از اينكه مشكلات مردم در جامعه بسيار است خطاب به كاركنان شهرداري تهران اظهار كرد: شما در جايگاهي هستيد كه اگر خدمت بيشتري كنيد و مشكلات مردم را بيشتر حل كنيد اين استقامت‌ها به بار مي‌نشيند و همدلي‌ها باقي مي‌ماند.


توليت آستان مقدس حرم مطهر امام خميني (ره) در ادامه تصريح كرد: جا دارد از زحمات و خدمات شهرداري تهران تشكر كنم، به حق بايد گفت، قاليباف شهردار تهران در شهرداري نيز در اين زمينه توفيق داشته است.


او ادامه داد: دوره خدمت قاليباف در شهرداري تهران، دوره همراه با توفيق و موفقيت است، اما بايد بدانيم كه در اين راه گام‌هاي بلندتري نيز براي خدمت به مدت وجود دارد.


او افزود: هركس در هر جايي به حد خود راضي شود پايان كار اوست. فردي كه در مسند مسووليت قرار مي‌گيرد همواره بايد مشكلي از مردم ذهن او را مشغول كند، اگر احساس كرديد همه مشكلات حل شده بدانيد آن لحظه پايان كار شماست.


خميني گفت: شما هرچه بيشتر به جامعه ديندار، فداكار و ايثارگر كشورمان خدمت كنيد باز هم جاي خدمت وجود دارد و هم‌چنان آنگونه كه در شان مردم است حق خود را ادا نكرده‌ايد. 

نظر شما