يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۶
کد خبر: ۳۹۴۰۵
|
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۹
با حضور دکتر تبريزي در فرهنگسراي تهران
«خانواده درماني» عنوان پنجمين برنامه از سلسله نشست‌هاي پژوهشي، کارگاهي و مشاوره‌اي «خانواده سالم، جامعه سالم» است که در آن «مصطفي تبريزي» به ارايه مباحث آموزشي و کاربردي اين حوزه مي‌پردازد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي تهران و مديريت مراكز فرهنگي هنري مناطق 22، سلسله نشست‌هاي پژوهشي، کارگاهي و مشاوره‌اي «خانواده سالم، جامعه سالم» 14 ارديبهشت آغاز شده و تا 19 خرداد در قالب پنج نشست موضوعي با محوريت مهمترين مسايل مبتلابه خانواده ادامه خواهد داشت.

در اين سلسله نشست‌ها روانشناسان و مشاوران برجسته‌اي همچون بدري سادات بهرامي، سيما فردوسي پور، حسن ملکي، مصطفي تبريزي و محمود گلزاري در باره مسايل مهم مبتلا به خانواده‌ها سخنراني مي‌کنند.

در پنجمين نشست از اين برنامه که با عنوان «تکاليف خانواده درماني» از سوي فرهنگسراي تهران برگزار مي‌شود دکتر تبريزي روانشناس و استاد دانشگاه به ارايه سخنراني درباره اصلي‌ترين مسايل و مشکلات رواني مبتلا به اعضا خانواده و نقشي که خانواده مي‌تواند در درمان اين مشکلات داشته باشد مي‌پردازد.

پنجمين نشست «خانواده سالم، جامعه سالم» روز پنجشنبه 19 خرداد از ساعت 16 تا 18 در فرهنگسراي تهران واقع در انتهاي بزرگراه حکيم، سه راه دهکده المپيک، خيابان ساحل، بوستان باغ نو برگزار مي‌شود.

علاقمندان مي‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره 44143777-44143780 تماس بگيرند.

نظر شما