دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۲
کد خبر: ۳۹۴۱۲
|
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۵
خانه فرهنگ نور در مراسم از هنر تا هنرمند از «رسول اوليازاده» هنرمند عکاس و رييس خانه عکاسان تجليل مي‌کند.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مديريت فرهنگي هنري منطقه 5، قدرداني از اين هنرمند نامي و معرفي بيشتر او و آثارش به علاقمندان از جمله اهداف اين برنامه است که همراه با نمايشگاه آثار اين هنرمند توسط خانه فرهنگ نور در دو گالري آفرينش نور و پرديسان برگزار مي‌شود.

اميري رئيس خانه فرهنگ نور در معرفي «رسول اوليازاده» گفت: اين هنرمند که کارشناس ارشد گرافيک و مدرس عکاسي و گرافيک در دانشگاه‌هاي هنر است، معمولا در مسابقات مختلف عکاسي داخل کشور نيز يکي از اعضا هيات داوران بوده است. از اين رو بنا داريم مراسم تجليل از اين هنرمند را روز سه‌شنبه 21 خرداد و در ساعت 16 برگزار کنيم. مکان اين مراسم فرهنگسراي فردوس خواهد بود.

وي درباره برپايي نمايشگاه نيز توضيح داد: نمايشگاهي از آثار اوليازاده همزمان با همين برنامه در نگارخانه آفرينش نور و نگارخانه پرديسان فرهنگسراي فردوس برپا مي‌شود که عموم علاقه‌مندان مي‌توانند از آن بازديد کنند.

طبق اعلام اميري اين نمايشگاه تا 31 خرداد همه روزه به جز روزهاي تعطيل از ساعت 9 تا 19 برپاست.

نگارخانه آفرينش نور در بلوار آيت ... کاشاني، بعد از پل ستاري، جنب شهر کتاب، خانه فرهنگ نور واقع است و نگارخانه پرديسان در بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات، فرهنگسراي فردوس قرار دارد.

نظر شما