يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۵
کد خبر: ۳۹۴۲۸
|
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۲
شركت شهر سالم در ايام برگزاري سالگرد ارتحال بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران به بيش از هزار و 100 نفر از زائراني كه در اين مراسم حضور داشتند، خدمات اورژانسي و پزشكي ارايه كرد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شركت شهر سالم شهرداري تهران، حسن علي غفاري مديرعامل شركت با اعلام اينكه درمانگاه صحرايي شركت شهر سالم تا ساعاتي پس از اتمام مراسم سالگرد ارتحال امام خميني نيز به ارايه خدمات به زائران پرداخته است، گفت: براساس آخرين آمار هزار و 179 نفر براي دريافت خدمات درماني به پايگاه درمانگاهي شهر سالم مراجعه كرده‌اند.

او خاطرنشان كرد: در طول تلاش 48 ساعته پرسنل شركت شهر سالم به منظور ارايه خدمات درماني به زائران مرقد امام راحل حدود 320 نفر به علت گرمازدگي، 266 نفر به علت مشكلات گوارشي و 103 نفر به علت مشكلات قلبي و ريوي به درمانگاه صحرايي شركت شهر سالم مراجعه كردند.

 

غفاري در مورد ارايه خدمات دندان‌پزشكي به زائران حرم مطهر امام‌خميني (ره) نيز تصريح‌كرد: امسال به 109 نفر از زائراني كه در مراسم حضور يافته بودن، خدمات دندانپزشكي ارايه شد كه در نوع خود كم‌نظير است.

 

مديرعامل شركت شهر سالم شهرداري تهران با اشاره به وجود 10 دستگاه آمبولانس كه 5 دستگاه آن مجهز به CCU و ICU بوده‌اند، گفت: 3 نفر از مراجعه‌كنندگان به دليل مشكلات قلبي، 3 مورد تروما و 3 مورد نيز به علت مشكل ديابتي، آپانديس و فشار خون، به وسيله اين آمبولانس‌ها به مراكز درماني و بيمارستان‌ها انتقال يافتند.

 

او افزود: 490 نفر نيز بر اثر سوختگي، شكستگي، بيماري ديابت، سرماخورگي و دردهاي عضلاتي به اين درمانگاه مراجعه كردند.

 

غفاري همچنين خاطرنشان كرد: منابع آب آشاميدني در نظر گرفته شده از سوي شهرداري تهران و همچنين بسته‌هاي پذيرايي ويژه زائران، توسط كارشناسان بهداشت اين شركت مورد بررسي و آزمايش قرار گرفت كه همه سالم بودند.

نظر شما