چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۳۹
کد خبر: ۳۹۴۳۵
|
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۷
نمايشگاهي از تصاوير، دست‌نوشته‌ها، دعاها و دلنوشته‌هاي دكتر مصطفي چمران به مناسبت سالروز شهادت وي از 29 خردادماه در بوستان دانشجو برپا مي‌شود.
رضا دوستعلي در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين مطلب گفت: اين نمايشگاه با مشاركت مديريت مراكز فرهنگي هنري منطقه 12، معانت فرهنگي اجتماعي شهرداري منطقه 11 و فرهنگسراي سرو به مدت يك هفته در بوستان دانشجو برگزار مي‌شود.

رييس فرهنگسراي سرو افزود: در اين نمايشگاه تصاويري از دكتر چمران به همراه دلنوشته‌ها و مناجات‌هاي وي به نمايش گذاشته مي‌شود. همچنين مجموعه‌اي از محصولات فرهنگي موسسات و شركت‌هايي كه در ارتباط با دكتر چمران توليد و چاپ شده است در قالب نمايشگاه ارايه مي‌شود.

وي با اشاره به برنامه‌هاي فرهنگسراي سرو در ماه خرداد گفت: به مناسبت شهادت امام هادي (ع) نمايشگاهي از خط معلي با عنوان «امام مهرباني» در نگارخانه شفق در نظر گرفته شده است. نمايشگاه عكس سريال مختارنامه نيز هفته آخر خرداد در همين نگارخانه برپا مي‌شود.

به گفته دوستعلي، سلسله نشست‌هاي «من كيستم؟» با پرداختن به نقش محوري زنان در خانواده در خانه فرهنگ گل‌ها، نصب كميك‌استريپ‌ خانواده شگفت‌انگيز در ميادين و مناطق مختلف منطقه 6 و ويژه برنامه‌هاي سالگرد درگذشت دكتر علي شريعتي در خانه موزه دكتر شريعتي از ديگر برنامه‌هاي اين منطقه محسوب مي‌شود.


نظر شما