يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۱
کد خبر: ۳۹۴۷۸
|
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۷
مدير عامل شرکت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو) از بهره برداري 7 کيلومتر از خط 3 مترو تهران در نيمه دوم امسال خبر داد .

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران هابيل درويشي با بيان اين مطلب اظهار کرد: 7 کيلومتر از قسمت مرکزي خط 3 مترو تهران در نيمه دوم امسال حد فاصل چهارراه وليعصر(عج) تا خيابان شهيد بهشتي به بهره برداري خواهد رسيد .


درويشي افزود: در اين بخش از خط سه مترو 3 ايستگاه ميدان وليعصر(عج)، ايستگاه تقاطع خيابان وليعصر(عج) با خيابان فاطمي و ايستگاه شهيد قنبرزاده در خيابان شهيد بهشتي به بهره برداري خواهد رسيد.


مدير عامل شرکت مترو تهران و حومه خاطر نشان کرد : همچنين تا پايان خرداد ماه ايستگاه کهريزک در توسعه جنوبي خط 1 به بهره برداري مي رسد که با بهره برداري از اين ايستگاه ساکنان جنوب شهر و به ويژه شهرک هاي اطراف کهريزک مي توانند به راحتي با مترو به نقاط مختلف شهر سفر کنند.


او ادامه داد: ايستگاه استاد معين از توسعه غربي خط 4 و ايستگاه شيخ الرئيس در اين خط از ايستگاه هاي بعدي مترو هستند که در نيمه اول امسال به بهره برداري مي رسند و همچنين ايستگاه تجريش از توسعه شمالي خط 1 در شهريور ماه آماده بهره برداري خواهد شد.


درويش ابراز اميدواري کرد که اعتبارات مصوب مترو به موقع پرداخت شود تا روند توسعه خطوط با سرعت بيشتر و براساس برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته پيش رود.


نظر شما