دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۲
کد خبر: ۳۹۵۴۳
|
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۰
مديرعامل برج ميلاد درباره بهره‌برداري از رستوران‌ گردان برج ميلاد گفت: هم‌اكنون ميهماني‌هاي گروهي در رستوران‌هاي گردان و ويژه اين برج برگزار مي‌شود، ولي آگهي رسمي براي رزرو اين رستوران‌ها براي عموم شهروندان از امروز در روزنامه‌ها منتشر مي‌شود.

رحيم مطهرنژاد، مديرعامل برج ميلاد در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر» گفت: كنسرت حميدعسگري 19 و 20 خردادماه جاري در مركز همايش‌هاي اين برج برگزار مي‌شود. حميد عسگري فردا ـ پنج شنبه 19 خرداد ـ دو اجرا در ساعت‌هاي 18 و 21:30 و جمعه نيز يك اجرا در ساعت 21:30 دارد.


او درتوضيح اقدامات اين مجموعه در ايام ارتحال امام خميني(ره) گفت: در ايام ارتحال امام(ره) بيش از سه هزار نفر از برج ميلاد تهران بازديد كردند كه نزديك به 500 نفر از آنها را گردشگران خارجي تشكيل مي‌دادند.


او با اشاره به‌استقبال شهروندان از نمايشگاه «در آستان آفتاب» در اين برج گفت: زمان اين نمايشگاه تا پايان خرداد براي بازديد شهروندان تمديد شده است.


در اين نمايشگاه عكس‌هايي از زندگي امام خميني(ره)، نقاشي‌ها، طرح‌ها و مينياتورهاي از ايشان در معرض ديد علاقه‌مندان قرار گرفته است. به‌علاوه در آن آثار مكتوب و لوح‌هاي فشرده نيز درباره زندگي، مبارزات و انديشه‌هاي رهبر كبير انقلاب اسلامي به‌نمايش درآمده است.


مديرعامل برج ميلاد درباره بهره‌برداري از رستوران‌ گردان برج ميلاد گفت: هم‌اكنون ميهماني‌هاي گروهي در رستوران‌هاي گردان و ويژه اين برج برگزار مي‌شود، ولي آگهي رسمي براي رزرو اين رستوران‌ها براي عموم شهروندان ظرف اين چند روز در روزنامه‌ها منتشر مي‌شود.


به‌گفته او، هزينه پذيرايي از شهروندان در ارتفاع 250تا300 متري بسيار متفاوت از رستوران‌هاي عادي است، ضمن اين‌که با تمهيدات پيش‌بيني شده، رستوان برج ميلاد بهترين رستوران کشور خواهد بود.


رستوران گردان برج ميلاد در ارتفاع 276 متري سطح زمين قرار دارد و بخش متحرک آن در هر ساعت 360 درجه مي چرخد تا بازديدکنندگان امکان تماشاي تهران در تمام جهات را داشته باشند. اين رستوران به مبلمان زيبا و راحت مجهز بوده و طراحي زيباي کف و سقف به همراه نقش برجسته ديواري که تصويري از شاهنامه را نشان مي دهد، از جاذبه هاي بصري آن است.


رستوران ويژه اين برج هم كه در ارتفاع 292 متر قرار دارد با الهام گيري از نقوش سنتي طراحي شده و فضايي مطلوب را جهت معرفي فرهنگ کشور فراهم آورده است.

نظر شما