يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۶
کد خبر: ۳۹۵۷۸
|
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۱
رئيس پليس مهاجرت و گذرنامه نيروي انتظامي از شهرونداني که گذرنامه آنها مفقود شده است خواست مفقوديت گذرنامه خودد را به ادارات صدور گذرنامه اعلام کنند.

به گزارش شهر،سرهنگ محمود صادقي با اعلام اين مطلب افزود: گذرنامه هايي که مفقود مي شوند صاحبان آنها بايد به مديريت گذرنامه استان مراجعه و اعلام مفقوديت کنند.

 

وي تصريح کرد:در ادارات صدور گذرنامه فرم هايي در اختيار مراجعه کنندگان قرار مي گيرد تا مشخصات خود را وارد نمايند تا گذرنامه دهاي آنها به عنوان گذرنامه فاقد اعتبار ثبت شود.

 

رئيس پليس مهاجرت و گذرنامه نيروي انتظامي با اشاره به اينکه رسيدگي به گذرنامه هاي مفقود شده شش ماه بطول مي انجامد،تصريح کرد:موارد استثنايي وجود دارد که افراد براي سفرهاي زيارتي،مأموريت هاي خارج از کشور و يا براي معالجه،مي توانند با ارائه معرفي نامه از سازمان و يا وزارت خانه هاي مربوطه در صدور گذرنامه مجدد آنها مساعدت مي شود.

 

سرهنگ صادقي در عين حال گفت:اگر در زمان رسيدگي به گذرنامه هاي مفقود شده،گذرنامه فرد پيدا شد،بايد بلافاصله به ادارات صدور مراجعه پيدا شدن گذرنامه خود را اعلام کنند.

 

وي در ادامه از شهروندان تهراني خواست براي اعلام مفقوديت گذرنامه خود به مديريت گذرنامه به نشاني تهران  فلکه اول تهران پارس، بلوار پروين مراجعه کنند.

نظر شما