يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۴۹
کد خبر: ۳۹۵۸۴
|
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۶
تدوين فيلم «راه نجات» به كارگرداني راما قويدل به پايان رسيده و صداگذاري اين فيلم از هفته آينده آغاز خواهد شد.

به گزارش شهر، تدوين اين فيلم به تازگي توسط مهدي سعدي به پايان رسيده و از هفته آينده فرامرز ابوالصدق صداگذاري «راه نجات» را آغاز مي‌کند. اما هنوز آهنگساز فيلم مشخص نشده است.


«راه نجات» در جنوب لبنان در منطقه صور فيلمبرداري شده و انتخاب بازيگران به عهده مهسا کرامتي بوده و در آن بازيگران سوريه و لبنان به ايفاي نقش پرداخته‌اند که از ميان آنها مي‌توان به نادين سلامه، امانه والي و ... اشاره کرد.


«راه نجات» داستان مها، مربي مهربان و دلسوز پرورشگاه بهشت در غزه است. بين مها و بچه‌هاي پرورشگاه ارتباط عاطفي عميقي وجود دارد که لحظه‌هاي شيريني را در مسير داستان رقم مي‌زند، اما يک حادثه باعث مي‌شود مها حافظه‌اش را از دست بدهد و ...


فيلمنامه اين فيلم را فاطمه ميرغياثي به نگارش در آورده و قويدل آن را بازنويسي کرده است. عوامل اين پروژه عبارتند از مدير فيلمبرداري: محسن فلاحي، صدابردار: خسرو کيوانمهر، طراح چهره پردازي: مهري شيرازي، طراح صحنه و لباس: حسن روح پروري، انتخاب بازيگر و بازيگردان: مهسا کرامتي، مدير توليد: وحيد معدني، برنامه‌ريز: فواد چاومه، دستيار کارگردان: امير جاويد نيک، منشي صحنه: الهام اخوان، جلوه‌هاي ويژه: رضا ترکمان، مشاور کارگردان و مسئول گويش بازيگران و مشاور صحنه: عبدالله عبدالرح و تهيه کننده: سعيد سعدي.

نظر شما