دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۲
کد خبر: ۳۹۶۴۹
|
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۳
با قصه‌اي درباره جنگ جهاني اول/
تام هنكس پس از موفقيت مجموعه جنگي «دسته برادران»، تهيه كننده يك مجموعه جنگي تازه به نام «پايان بهشت» مي‌شود كه به صورت مشترك با شبكه تلويزيوني اچ.بي.‌او ساخته خواهد شد.

فارس: همكاري مشترك هنكس و اچ.بي.او، يك قصه جنگي را در ارتباط با جنگ جهاني اول تعريف مي‌كند و به صورت يك مجموعه پنج قسمتي ساخته مي‌شود.


قصه فيلم‌نامه «پايان بهشت» براساس يك كتاب به همين نام نوشته خواهد شد كه در فاصله سال‌هاي 1924 تا 1928 منتشر شد و در زمان انتشار پرخواننده بود.


خود نويسنده كتاب در سال‌هاي 1914 تا 1918 به عنوان افسر ارشد نظامي جنگيد و خدمت كرد.


قصه اين كتاب چهار جلدي، ماحصل ديده‌هاي او در اين سال‌ها در جبهه‌هاي نبرد است و جزئيات تجربيات تلخ جنگي وي را به نمايش مي‌گذارد.


شبكه تلويزيوني بي‌بي‌سي هم در امر توليد مجموعه «پايان بهشت» با هنكس و شبكه اچ.بي.او همكاري خواهد كرد ولي ميزان مشاركت اين شبكه به صورت رسمي اعلام نشده است.


تام شپارد فيلم‌نامه‌نويس سرشناس سينما - نويسنده فيلم‌نامه «شكسپير عاشق»- فيلم‌نامه اقتباسي «پايان بهشت» را مي‌نويسد.


كامبرباخ و ربكا هال دو بازيگر انگليسي‌تبار براي بازي در مجموعه قرارداد بسته‌اند و بعيد به نظر مي‌رسد خود هنكس در آن بازي كند.


كليد فيلمبرداري مجموعه اواخر سال جاري ميلادي (ماه آذر) زده مي‌شود تا براي پخش در اوايل سال 2013 آماده شود.


«پايان بهشت» با هزينه‌اي 15 ميليون دلاري توليد خواهد شد.


«دسته برادران» را نيز تام هنكس با همكاري اچ.بي.او تهيه كرد. اين مجموعه چند سال قبل هم با استقبال تماشاگران تلويزيوني روبرو شد و هم تحسين منتقدان را برانگيخت. قصه اين مجموعه درباره فعاليت‌هاي جنگي يك گردان نظامي در دوران جنگ جهاني دوم بود.

نظر شما