دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۲۹
کد خبر: ۳۹۷۳۰
|
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۴
ازسوي دبيرخانه ترويج فرهنگ مطالعه شهرتهران
توزيع کيف مطالعه، بسته‌اي فرهنگي و اهدايي از سوي مديريت فرهنگي هنري منطقه 18همزمان با جشنواره تابستان 1390 آغازشده است.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مراکز فرهنگي هنري منطقه 18، مهدي کاظمي مدير کتابخانه قائم(عج) با اعلام اين خبر گفت: کيف مطالعه بسته‌اي فرهنگي شامل پنج عنوان کتاب، ويژه تمامي اعضاي يک خانواده است که شهروندان مي‌توانند با امانت گرفتن اين کيف و مطالعه کتاب‌ها، آن را پس از دو هفته به کتابخانه بازگردانند.

وي تصريح کرد: يک عنوان کتاب ويژه مرد خانواده و يک عنوان مختص زن خانواده است که روابط همسرداري را آموزش مي‌دهد.

کاظمي ادامه داد: يک کتاب با عنوان رمان با هدف ايجاد فضاي مفرح و ايجاد روحيه کتابخواني براي فرزندان خانواده طراحي شده است.

مدير کتابخانه قائم به کتاب «داروشناسي»اشاره کرد و افزود: اين کتاب با هدف استفاده از خواص داروها و شناخت آنها در اين بسته قراردارد. همچنين کتاب آشپزي، ديگر کتابي است که در کيف مطالعه در نظر گرفته شده است.

کاظمي يادآور شد: همايش آشنايي با رسانه‌هاي نوظهور، جشن کتاب و کتابخواني، نشست‌هاي موضوعي «يک کتاب، يک نويسنده» و مثنوي خواني از ديگر برنامه‌هايي است که از سوي اين مرکز در سطح منطقه برگزار مي‌شود.

وي در پايان از برپايي نمايشگاه و فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگي به مناسبت جشنواره تابستاني1390 توسط دبيرخانه ترويج فرهنگ مطالعه شهرتهران خبرداد.

علاقه مندان براي بهره‌برداري مي‌توانند به نشاني يافت آباد، بلوار معلم، پارک قائم، کتابخانه قائم مراجعه كنند و يا باشماره66217766تماس بگيرند.

نظر شما