شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۴۱
کد خبر: ۳۹۷۶۹
|
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۲
به همت حوزه معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري منطقه 22، به زودي 4 پل هوايي احداث شده در اين منطقه، به بهره‌برداري خواهد رسيد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 22، حوزه معاونت حمل و نقل و ترافيک اين منطقه طي سال گذشته 3 پل هوايي ويژه عابر پياده و يک پل هوايي ويژه دوچرخه را در اين منطقه احداث کرده و اين پلها به زودي در محدوده شمال غربي پايتخت بعنوان يکي از چندين پروژه عمراني منطقه 22 به طور رسمي افتتاح خواهند شد.

فرزاد فرهاديان بابادي معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري منطقه 22 در اين‌باره گفت: « نصب يک دستگاه پل هوايي عابر پياده قوسي شکل به طول 120 متر در آزادراه آزادگان روبه روي شهرک صدرا با اعتباري بالغ بر 500 ميليون تومان ، يک دستگاه پل هوايي عابر پياده به طول 45 متر در معبر 35 متري شمال بزرگراه شهيد همت روبروي شهرک ثامن با اعتباري بالغ بر 120 ميليون تومان همچنين يک دستگاه پل هوايي عابر پياده به طول 55 متر در بزرگراه حکيم، تقاطع بلوار جهاد با هزينه 135 ميليون تومان از جمله پروژه هايي است که با هدف تامين ايمني شهروندان و ايجاد سهولت براي گذر از عرض معبر به بهره برداري خواهد رسيد. »

او با اشاره به اينکه پل هوايي ويژه عبور دوچرخه در منطقه 22 اولين پل دوچرخه اي است که تا کنون در تهران احداث شده و به بهره برداري مي رسد، افزود: « پل هوايي دوچرخه منطقه با هدف فراهم کردن امکان عبور مسير دوچرخه از روي آزادراه آزادگان بصورت غير همسطح و ايمن همچنين اتصال مسير دوچرخه ضلع شرق آزاد راه آزادگان به مسير دوچرخه خرگوش دره نصب شده است. اين پل 120 متر طول دارد و با اعتباري بالغ بر 500 ميليون تومان در آزاد راه آزادگان بالاتر از پل متروي تهران کرج احداث شده است و همزمان با 3 پل عابر پياده نامبرده به طور رسمي به بهره برداري مي رسد. »

نظر شما