دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۲
کد خبر: ۳۹۸۲۸
|
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۶
معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران گفت: منطقه 21 تهران که هم اکنون با کمبود فرهنگسرا مواجه است، صاحب فرهنگ‌سرا مي‌شود.

به گزارش «شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 21، محمد هادي ايازي صبح امروز-22 خرداد- درحاشيه بازديد از پروژه هاي فرهنگي و اجتماعي اين منطقه گفت: پروژه احداث فرهنگسرا در منطقه 21 از جمله پروژه هايي است که کد و اعتبار دارد؛ از اين رو امروز از زميني در سطح منطقه بازديد داشتيم و مقرر شد شهرداري منطقه 21 با سرمايه گذار مربوطه مذاکره کند تا در يک زمانبندي منطقي عمليات اجرايي احداث فرهنگسرا به اتمام برسد.


او در ادامه اظهار کرد: در راستاي همايش چهارشنبه گذشته با حضور مديران محلات ، هيئت امنا، شهرداران مناطق و شهرداران نواحي با موضوع مديريت محله ،امروز در سطح منطقه 21 حاضر شده و از محلات ، پروژه هاي در دست اجرا و سراهاي محله بازديد کرديم.


معاون شهردار تهران ادامه داد: خوشبختانه در دوره هاي تصدي مهندس صارمي زاده در منطقه 21 ، اقدامات خوبي صورت گرفته و گام هاي جدي در جهت ساخت سراهاي محله برداشته شده است ، هر چند از گذشته عقب ماندگي هايي در سطح اين منطقه وجود دارد اما بايد با همت مديران شهرداري جبران شود که تا کنون هم پيشرفت هايي حاصل شده است.

ايازي در ادامه با اشاره به شعار «هر مرحله يک سايت» خاطر نشان کرد: ما اين شعار را در سطح شهر

تهران اجرا خواهيم کرد، منطقه 21 تهران 17 محله دارد که هر محله اين منطقه نيزبايد يک سايت داشته باشد زيرا قصد داريم در آينده نزديک مسابقات بين محله اي در زمينه هاي وبلاگ نويسي ، آي تي ، بازيهاي کامپيوتري در اين سايت ها برگزار کنيم.


به گفته معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران ، سايت محلات منطقه 21 بايد تا روز ولادت با سعادت حضرت ولي عصر ( نيمه شعبان) راه اندازي شود.


وي تاکيد کرد : علاوه بر اين بايد در هرمحله شهر تهران سراي محله ، زمين چمن و يک مجموعه ورزشي چند منظوره براي ورزش بانوان وجود داشته باشد.


بر اساس اين گزارش ايازي با حضور صارمي زاده شهردار منطقه 21 و معاونان و مديران اين منطقه از پروژه هايي همچون، سراي محله هاي ياس ، آزادي و دانشگاه ، آمفي تئاتر بهزيستي ورد آورد استخر وردآورد،خانه فرهنگ وردآورد و زمين چمن مصنوعي ويلاشهر بازديد کرد و بر تسريع عمليات اجرايي اين پروژه ها با توجه به سه امر صحت ، دقت و سرعت تاکيد کرد.

نظر شما