پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۳
کد خبر: ۳۹۹۰۰
|
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۴
يک بازيگر سينما و تلويزيون وجود فيلم‌نامه خوب را مهم‌ترين عامل ساخت فيلم‌هاي اجتماعي عنوان کرد و يادآور شد: فيلم‌نامه تاثير زيادي در ساخت فيلم‌هاي پليسي اجتماعي دارد و باعث جذب مخاطب مي‌شود.

به گزارش شهر، رضا رويگري در گفت‌وگو با ستاد خبري چهارمين جشنواره فيلم پليس گفت: اگر برگزاري جشنواره‌هايي چون فيلم پليس در راستاي اهدافي مانند دستيابي به امنيت اجتماعي، کاهش جرم و پيش‌گيري از وقوع جرم باشد، بسيار موثر خواهد بود.


وي ادامه داد: برگزاري يک جشنواره بدون در نظر گرفتن آگاه‌سازي، آموزش و فرهنگ‌سازي ضرورتي ندارد و معتقدم نبودش بهتر از بودنش است.


بازيگر سريال «مختارنامه» در ادامه بيان كرد: در حال حاضر تعاملي که ميان سينماگران و پليس ايجاد شده رو به افزايش است. ناجا با برگزاري جلسات مي‌تواند اهداف خود را براي سينماگران تبيين کند و همين جلسات مي‌تواند بسيار موثر باشد.


اين بازيگر خاطرنشان کرد: يکي از عواملي که باعث حضور زياد سينماگران در اين جشنواره مي‌شود، رقابتي بودن آن است. رقابت نوعي کشش را براي سينماگر به وجود مي‌آورد. نيروي انتظامي در زمينه مبارزه با اشرار بسيار موفق عمل کرده، اما در زمينه اعتياد نيز بايد کار بيشتري صورت گيرد و اين امر با استفاده از فيلم‌سازي امکان‌پذير خواهد بود.


رويگري گفت: نقد سازنده فيلم‌ساز اجتماعي در توليد فيلم‌هاي پليسي‌اجتماعي مهم است و پليس نيز بايد ظرفيت نقدپذيري خود را بالا ببرد. اين که بخواهيم هميشه پليس را مثبت نشان دهيم نوعي ضعف است، فيلم‌ساز بايد نقاط ضعف و قوت پليس را بدون هيچ غرض‌ورزي نشان دهد.

نظر شما