يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۳
کد خبر: ۳۹۹۶۲
|
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۳
سخنگوي کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه کميسيون انرژي در اواخر سال 89 در نظر داشت از سازمان انرژي اتمي تحقيق و تفحص انجام دهد، گفت: تحقيق و تفحص از سازمان انرژي هسته اي پس از ارائه گزارش کميته بررسي در پايان هفته آينده از نيروگاه بوشهر انجام مي‌پذيرد.

باشگاه خبرنگاران: سيد عماد حسيني نماينده مردم قروه در خانه ملت گفت: علت اصلي به تعويق افتادن افتتاح نيروگاه بوشهر قانون گريزي روسيه است اين امر زيبنده کشورمان در سطح جوامع بين المللي نمي باشد.

وي با اشاره به اين مطلب که نمايندگان بارها از مسئولان انرژي هسته اي درخواست کرده بودند تا اطلاع رساني دقيق در خصوص افتتاح نيروگاه اتمي بوشهر ارائه دهند افزود:‌ در آخرين نشست کميسيون انرژي با رئيس سازمان انرژي اتمي کشور قرار شد اين نيروگاه در آبان ماه افتتاح شود ولي هنوز پس از گذشت 9 ماه هنوز نيروگاه اتمي بوشهر راه اندازي نشده است.

حسيني در رابطه با زمان آغاز به کار نيروهاي اتمي بوشهر اظهار داشت: زمان فعاليت نيروگاه بوشهر نامعلوم است نمي توان زمان مشخص را براي آغاز به کار اين نيروگاه اعلام کرد.

سخنگوي کميسيون انرژي با بيان اينکه کميسيون انرژي در اواخر سال 89 در نظر داشت تا از سازمان انرژي اتمي تحقيق و تفحص انجام دهد گفت: تحقيق و تفحص از سازمان انرژي هسته اي پس از ارائه گزارش کميته بررسي در پايان هفته آينده از نيروگاه بوشهر انجام مي پذيرد.

نظر شما