شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۳۲
کد خبر: ۴۰۱۱۲
|
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۸
مدير عامل شرکت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو) با تاکيد براينکه در سال جاري خط 4 مترو تهران تکميل و تمامي ايستگاه هاي اين خط به بهره برداري خواهد رسيد گفت: تا پايان نيمه اول امسال ، خط 4 مترو تهران به خط 5 (تهران - کرج) متصل خواهد شد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران هابيل درويش با بيان اين مطلب اظهار کرد: يکي از اولويت هاي کاري در سال 90 تکميل خط 4 مترو تهران است که پيش بيني مي شود با تکميل اين خط و ورود واگن هاي جديد ، خط 4 به عنوان خطي شرقي- غربي بتواند حجم قابل توجهي از سفرهاي شهر تهران را تحت پوشش خود قرار دهد.


درويش با بيان اينکه 8 ايستگاه از مجموع ايستگاه هاي خط 4 مترو باقي مانده که اين ايستگاه ها در دست ساخت و تکميل هستند گفت : خط 4 مترو از ميدان کلاهدوز در شرق تهران آغاز و تا ايستگاه ارم سبز در تقاطع با خط 5 (تهران - کرج) ادامه خواهد يافت.


مدير عامل شرکت مترو تهران و حومه خاطر نشان کرد: با تکميل خط 4 و اتصال اين خط به خط 5، شاهد کاهش ازدحام در خط 2 مترو تهران خواهيم بود ، چون بسياري از مسافراني که از کرج به تهران مي آيند براي ادامه مسير به بخش مرکزي و شرقي شهر، از اين خط استفاده خواهند کرد.


درويش ادامه داد : ايستگاه هاي استاد معين، شيخ الرئيس ، ارم سبز و اکباتان در اولويت اول تکميل و بهره برداري از خط 4 هستند و پس از آن چند ايستگاه باقي مانده در توسعه شرقي خط 4 به بهره برداري خواهند رسيد تا بتوانيم تا پايان سال اين خط را به صورت 100 درصدي تکميل و آماده تحويل به شهروندان کنيم. 

نظر شما