دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۵
کد خبر: ۴۰۱۸۵
|
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۸
با امضاي تفاهم نامه سازمان زيباسازي با دانشگاه سوره؛
تفاهم نامه همکاري‌هاي علمي و آموزشي سازمان زيباسازي شهر تهران با دانشگاه سوره منعقد شد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي سازمان زيباسازي شهر تهران، در اين تفاهم نامه که به امضاي سيد محمدجواد شوشتري، مديرعامل سازمان زيباسازي و محمد روشن، رئيس دانشگاه سوره رسيده است مقرر شد تا با هدف ايجاد رويکرد پژوهشي در فعاليت‌ها و استفاده از ظرفيت هاي طرفين در عرصه‌هاي علمي، پژوهشي، آموزشي در حوزه سازمان زيباسازي اقدام به همکاري کنند.


مدير عامل سازمان زيباسازي شهر تهران در حاشيه امضاي اين تفاهم نامه با تاکيد بر اينکه الگوسازي و سياست گذاري يکي از مهم ترين وظايف کاري سازمان است، گفت: نقش ستادي سازمان زيباسازي شهر تهران ايجاب مي‌کند تا ضابطه و دستورالعمل‌هايي جهت پاسخگويي به نياز حوزه و مناطق مختلف شهرداري تهران داشته باشد.


او با اشاره به حوزه‌هاي فعاليت اين سازمان در فضاي شهر تاکيد کرد: تاسيس رشته‌هاي دانشگاهي در سطوح عالي مانند معماري نور، طراحي شهري، مجسمه سازي شهري، تبليغات محيطي و گرافيکي يکي از نيازهاي روز سازمان است و ايجاد چنين رشته‌هاي دانشگاهي احساس مي‌شود.


رئيس دانشگاه سوره نيز در سخناني براي تاسيس رشته‌هايي با موضوع زيباسازي و همچنين انجام فعاليت‌هاي پژوهشي با موضوع زيباسازي شهر اعلام آمادگي کرد.


در تفاهم نامه طرفين بر اجراي طرح هاي پژوهشي، نشر کتاب و مقالات علمي با موضوع زيباسازي، هدايت و حمايت از پايان نامه‌هاي دانشجويي کارشناسي ارشد و دکتري رشته هاي مختلف دانشگاه با عناوين موردنياز زيباسازي، ارائه تسهيلات براي ادامه تحصيلات کارشناسان سازمان زيباسازي، ارتقاي سطح علمي و همچنين مشارکت در تهيه، تدوين و توسعه برنامه هاي آموزشي مورد نياز سازمان زيباسازي تاکيد شده است.


اين تفاهم نامه براي سه سال تنظيم شده و کارگروهي از سازمان زيباسازي شهر تهران و دانشگاه سوره زمينه‌هاي اجراي تفاهم نامه را فراهم مي کنند.

نظر شما