دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۱۴
کد خبر: ۴۰۲۷۵
|
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۸
کارگردان مجموعه مستند داستاني «با من حرف بزن» تاکيد کرد اين مجموعه با نگاه به پرونده‌هاي واقعي و روابط اعضاي خانواده در جامعه امروز ساخته شده است.

مهر- اصغر توسلي کارگردان و تهيه‌کننده مجموعه مستند داستاني با من حرف بزن ضمن بيان اين مطلب در خصوص کم و کيف ساخت اين مجموعه تلويزيوني که به زودي پخش آن از شبکه پنج آغاز خواهد شد گفت: اين سريال برگرفته از دلمشغولي‌هايي است که همواره دغدغه من بوده است و تا آنجا که در توان داشتم و امکانات اجازه مي‌داد در اغلب مجموعه‌هاي تلويزيوني که ساخته‌ام اين دغدغه و مسائل مربوط به جوانان و روابط آنها در خانه و خانواده را دنبال کرده‌ام.


وي در ادامه به تفاوت‌هاي اين مجموعه تلويزيوني با ساير سريال‌هايي که ساخته است اشاره کرد و گفت: يکي از ويژگي‌هاي اين مجموعه تلويزيوني کادر در حوزه مستند و داستاني است که در 26 قسمت ساخته شده است، در اين مجموعه هريک از داستان‌ها به صورت اپيزوديک روايت مي‌شود. در واقع داستان‌هايي که روايت مي‌شود داستان واقعي از پرونده‌هاي قضايي است. به دليل حساسيت موضوعي سعي شده از افراد متخصص و حرفه اي در امر تهيه و توليد و گروه کارگرداني و تصوير و صدابرداري استفاده شود.


اين کارگردان در توضيح ماجراهايي که در اين مجموعه به تصوير کشيده شده است گفت: در هرقسمت از اين مجموعه به سراغ يک ماجراي واقعي مي‌رويم که در دل همين شهر که در آن زندگي مي‌کنيم و نفس مي‌کشيم اتفاق مي‌افتد. در واقع اين مجموعه شرحي است بر قربانيان، مجرمين انواع جنايت‌ها و بزه‌کاري‌ها و آسيب‌هاي اجتماعي که در روز با آن از طريق اخبار و رسانه‌هاي مختلف مواجه هستيم.


 ما از ساخت اين مجموعه تلويزيوني به تصوير کشيدن جنبه‌هاي تيره و تاريک زندگي و حوادث وحشتناک و تکان‌دهنده نيست و قرار هم نيست که مخاطب بترسد و هراسان شود، بلکه قصد اين است که با نمايش ناهنجاري‌هاي اجتماعي به ريشه اين حوادث بپردازيم. ريشه‌هايي که به سادگي مي‌توان هريک از آنها را در نطفه نابود کرد و در ادامه از بروز اتفاق‌ها و جرايمي که گاه از روي جنون و فشار است جلوگيري کرد.


اين مجموعه تلويزيوني در 26 قسمت 40 دقيقه‌اي ساخته مي‌شود و داستان‌هاي آن به صورت اپيزوديک هفته‌اي يک بار از شبکه تهران نمايش داده خواهد شد.


با من حرف بزن با الهام از بررسي 500 پرونده‌ واقعي قضايي و جنايي به موضوع جنايتکاران مي‌پردازد و دلايل آنها براي ارتکاب جنايت، پيش‌ زمينه‌ و پس زمينه‌هاي اتفاق و تاثير آن بر محيط و اطرافيان را به تصوير مي‌کشد.


اين مجموعه مستند ـ داستاني 120 بازيگر دارد که اکثريت آنها با توجه به مستند بودن مجموعه از بازيگران تازه کار رشته بازيگري اداره نمايش تشکيل شده‌اند. "با من حرف بزن" چهار بازيگر اصلي اصغر توسلي، سياوش قاسمي، روناک حسن‌زاده و رضا رضوي را دارد.


ساير عوامل اين مجموعه تلويزيوني عبارتند از تهيه‌کننده و کارگردان اصغر توسلي، نويسندگان: آزاده محسني، عليرضا محمودي، خواننده تيتراژ: حميد حامي، موسيقي: آرش بادپا، تدوين:بهرنگ سنجابي، مدير تصويربرداري: جمشيد مرتضوي، مدير صدابرداري: وحيد سلطاني، دستيار کارگردان و برنامه‌ريز: بهارک فرامرزي، مدير توليد: امير معتمدي، طراح صحنه و لباس: محمدرضا ميرزا محمدي، طراح گريم: حجت بابائي وعکاس: ابراهيم مختاري.

نظر شما