دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۰
کد خبر: ۴۰۳۹۳
|
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۱
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي از تمديد مهلت شركت در مسابقه «در سوگ آفتاب» از وصيت‌نامه و آثار امام خميني (ره) در تبريز خبر داد.

به گزارش شهر از تبريز به نقل از روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي،‌"علي داننده" با اشاره بر ضرورت تبيين انديشه‌هاي امام خميني (ره) در ابعاد سياسي، فقه و حكمت، عملي شدن افکار و انديشه‌‌هاي ايشان در تمامي حوزه‌هاي اجتماعي، فرهنگي و سياسي را امري مهم و ضروري عنوان كرد.

وي افزود: رهبري الهي گونه امام (ره) در زمينه هاي مختلف سياسي، اجتماعي و ‌فرهنگي مبداء‌تحولات عظيم در جهان بود.

داننده برگزاري مسابقه «در سوگ آفتاب» را در جهت تبيين افكار و انديشه هاي امام خميني (ره) و ترويج مباني ارزش‌هاي اسلامي و فضائل اخلاقي نگاشته شده در وصيت نامه و ساير آثار آن امام راحل عنوان كرد.

وي با اشاره به اينكه سوالات اين مسابقه علاوه بر درج در نشريات محلي و سراسري به صورت گسترده در سطح ادارات و مساجد استان توزيع شده افزود: مهلت شركت در اين مسابقه به علت استقبال كم نظير علاقمندان تا دهم تيرماه جاري تمديد شده است.

اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كه رئيس كميته فرهنگي بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خميني (ره)‌ در آذربايجان شرقي است، برنامه هاي متعددي ازجمله شب شعر، همايش انتخاب تاريخي و نمايشگاههاي كتاب در مصلاي تبريز و شهرستانهاي استان را برگزار نموده است.

نظر شما