دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۴
کد خبر: ۴۰۴۰۵
|
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۹
شهردار منطقه 19 با اشاره به فراهم شدن زيرساختهاي فرهنگي و اجتماعي با افتتاح بوستان بزرگ ولايت گفت: با ايجاد شدن اين بسترها آمادگي براي يک خيز بزرگ فرهنگي و توسعه اقتصادي در مناطق جنوبي فراهم شده است.

به گزارش«شهر» روابط عمومي شهرداري منطقه 19، عباداله فتح اللهي در سومين نشست دبيران شوراياري محلات منطقه ضمن بيان اين مطلب گفت: در طرح تفصيلي جديد شيب سرمايه گزاري از شمال شهر به جنوب سرازير خواهد شد چرا که افزايش ثروت در جنوب تهران سياستي است که شهردار تهران بر آن تأکيد داشته است.

به گفته وي نگاه اجتماعي به جنوب تهران با افتتاح بوستان ولايت اتفاق افتاده و اين بوستان به نماد منطقه 19 تبديل شده است.حال که زيرساختهاي منطقه فراعم شده به جاي ايجاد مراکز ورزشي، اجتماعي و و فرهنگي جديد بايد استفاده بهينه از اين مراکز توسط شوراياران پيگيري شود.

فتح اللهي بيان کرد: با ايجاد بوستان ولايت مسئوليت بيشتري برعهده ما خواهد بود و اين بوستان نماد همدلي مردم و مسئولين است که تنها با بحث وحدت مي توانست اتفاق بيفتد. شهردار منطقه تأکيد کرد: انجام پروژه بزرگ 300 هکتاري بوستان ولايت نبايد ما را از رفع مشکلات کوچک منطقه غافل کند چراکه رفع چنين مشکلاتي کمتر از همت براي ساخت اين بوستان بزرگ نيست.

او يکي از همکاري هاي شوراياران را تعيين تکليف زمينهاي بزرگ در نواحي عنوان کرد و افزود: اين موضوع  بحث سرمايه گزاري را در منطقه فراهم مي کند و در اين راستا بايد اطلاع رساني مناسب براي طرح تفصيلي به مردم ارائه شود.

فتح اللهي از افتتاح مجموعه شهر بانو همزمان با بعثت پيامبر بزرگ اسلام خبر داد و گفت: به منظور برگزاري هرچه بهتر جشنهاي اعياد شعبانيه بايد تمام پتانسيلها و توانايي هاي خود را به کار بنديم.  بر اساس اين گزارش جلسه ماهيانه شوراياران با حضور دبيران محلات 13 گانه و معاونين شهرداري منطقه 19 هر ماه يکبار برگزار مي شود.

نظر شما