شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۴۱
کد خبر: ۴۰۴۲۵
|
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۹
شهردارمنطقه5 درنشست با معاون مالي واداري شهرداري تهران و مناطق 22گانه گفت: درسال گذشته 430ميليارد تومان اعتبار براي اجراي فعاليت هاي عمراني منطقه 5 هزينه شد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 5 ،سعيد طلوعي شهردار اين منطقه درنشست مشترک معاونين مالي واداري شهرداري تهران ومناطق 22گانه بابيان اين مطلب گفت: با توجه به کمبود سرانه ها وعقب افتادگي‌هاي منطقه پس از يک بررسي کارشناسي و شناسايي فرصت‌ها وتهديد‌هاي موجود درمحلات طرح هاي گسترده اي درسطح محلات اجراشد.

او با اشاره به اينکه منطقه 5 به يک کارگاه عمراني تبديل شده است گفت: اين طرح ها با اختصاص 430ميلياردتومان اعتباراجرايي شدکه بخش عمده اي آنها تکميل و به بهره برداري رسيد و تعدادي نيز درحال تکميل است.

طلوعي با تاکيد بر سياستهاي منطقه در ايجاد بستر اعتماد و مشارکت شهروندان گفت: با تقويت تعامل با شهروندان و شوراياران بستر اعتماد فراهم شده است و خوشبختانه تحولات عظيمي درسايه اين اعتماد درسطح محلات را شاهد هستيم.

 او ادامه داد: پيشرفتها وموفقيتهايي که درارائه خدمات به شهروندان فراهم شده است درسايه حمايت هاي  دکترقاليباف و معاونين شهرداري تهران و رويکرد جهادي و بسيجي کارکنان منطقه محقق شد.

نظر شما