يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۲
کد خبر: ۴۰۴۷۷
|
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۵
رييس پليس بزرگراه‌هاي پايتخت از دستگيري راننده مستي که با خودروي ماکسيما در بزرگراه همت به طرز جنون‌آميزي رانندگي مي‌کرد خبر داد و افزود:راننده به همراه سرنشينان بد پوشش دستگير و به مراجع ذي صلاح ارجاع شدند.

به گزارش شهر سرهنگ فيروز گودرزي مهر رييس پليس بزرگراه هاي پايتخت گفــــت : در راستاي اجراي طرح امنيت اخلاقي در بزرگراهها، صبح امروز با اعلام مرکز فرماندهي و کنترل پليس راهور تهران بزرگ مبني بر رانندگي مخاطره آميز راننده يک دستکاه خودرو ماکسيما، رسيدگي به موضوع به سرعت در دستور کار قرار گرذفت.

 

سرهنگ گودرزي مهر ادامه داد:مشاهدات عيني ماموران حاضر در صحنه حکايت از آن داشت يك دستگاه خودرو ماكسيما در مسير غرب به شرق بزرگراه حكيم به طرز بسيار خطرناكي در حركت است که به دنبال اين موضوع بلافاصله پليس بزرگراه در صدد متوقف نمودن راننده خاطي برآمدند.

 

او افزود:ماموران گشت نامحسوس پليس بزرگراه پس از ردگيري خودرو مذکور از طريق دوربين‌هاي مستقر در بزرگراه متوجه شدند راننده براي فرار از دست قانون مسير خود را تغيير داده و در بزرگراه همت با سرعت سرسام آوري در حال حرکت است.

 

رييس پليس بزرگراهي پايتخت با اشاره به اينکه راننده خاطي با رعايت احتياط دقايقي بعد متوقف شد،خاطرنشان کرد:در بررسي ها مشخص گرديد راننده مست بوده و سرنشينان وي نيز که همگي بدپوشش بودند راننده متخلف را براي فرار از دست قانون همراهي مي كردند.

 

سرهنگ گودرزي مهر در پايان تصريح کرد:خودرو متخلفان توقيف و راننده به همراه سرنشينان به مراجع ذي صلاح ارجاع شدند.

نظر شما