دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۴
کد خبر: ۴۰۴۹۲
|
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۷
تيرماه امسال پانزده پروژه آموزشي، فرهنگي و ورزشي در منطقه 15 با حضور معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران و شهردار اين منطقه افتتاح خواهد شد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 15 ابوالفضل رفيع معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري اين منطقه ضمن بيان مطلب فوق اعلام کرد: افزايش سرانه هاي فرهنگي ورزشي منطقه، مهمترين عامل احداث و گشايش اين پروژه ها خواهد بود.


او در ادامه با اشاره به خانه شهيد، سراي محله مطهري، مجموعه ورزشي شهيدان ارسنجاني، مرکز فرآموز، مرکز اشتغالزايي و ... اذعان کرد: هم اکنون مهمترين پروژه اي که آماده بهره برداري است پروژه خانه شهيد است که در اين راستا منزل شهيدان آقاجانلو خريداري و متناسب با ترويج فرهنگ ايثار و شهادت آماده گرديده است.


معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 15 همچنين به راه اندازي مرکز فرآموز اشاره کرد و گفت: اين پروژه جزء مراکز آموزشي با 10 کارگاه مي باشد که به منظور پيشگيري از رفتارهاي پرخطر کودکان و نوجوانان منطقه در نظر گرفته شده است. وي هدف از راه اندازي اين مرکز را آموزش اخلاقي عنوان نموده و تاکيد کرد: اين مجموعه تنها مرکزي در تهران است که فعاليت خود را با اين هدف آغاز ميکند.


او در پايان به ايجاد مرکز اشتغالزايي کوثر در محلات طيب، مشيريه و والفجر اشاره کرد و گفت: اين سه مرکز براي اشتغال زنان سرپرست خانوار منطقه ايجاد شده تا افراد بر اساس مهارت هاي مختلف در اين مرکز مشغول شوند.

نظر شما