يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۷
کد خبر: ۴۰۵۳۴
|
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۲
گروه تئاتر «با لهجه» يک گروه غيرانتفاعي و آزاد تئاتر است که بيشترين تاکيدش روي نمايش‌نامه‌هايي است که توسط نمايش‌نامه‌نويسان مهاجر و گمنام نوشته شده است.

آرت‌نا-  نمايش‌نامه‌ها‌ي «در جشن سال نو» نوشته‌ «هتي هي» نمايش‌نامه‌نويس چيني مقيم امريکا، «مده‌ا در فالوجه به دنيا آمد» نوشته‌ي عزت‌السادات گوشه‌گير نمايش‌نامه‌نويس و استاد دانشگاه ايراني مقيم امريکا و «هميشه همه‌چيز يه‌جور نيست» نوشته‌ محسن عظيمي و ترجمه‌ ستاره بهروزي از ايران توسط گروه تئاتر با لهجه به کارگرداني آذر کاظمي کارگردان ايراني مقيم امريکا در برنامه‌ نمايش‌نامه‌خواني اين گروه، جمعه سوم تيرماه در مرکز فرهنگي «مس هال» شيکاگو اجرا مي‌شوند.

گروه تئاتر «با لهجه» يک گروه غيرانتفاعي و آزاد تئاتر است که بيشترين تاکيدش روي نمايش‌نامه‌هاي‌يست که توسط نمايش‌نامه‌نويسان مهاجر و گمنام نوشته شده و رويکرد تازه‌اي در نمايش‌نامه‌نويسي داشته باشند.

نمايش‌نامه «هميشه هم چيز يه‌جور نيست» سال گذشته به کارگرداني فتح‌اله نيازي در سيزدهمين جشنواره تئاتر دانشجويي ايران روي صحنه رفت و پرنيان گودرزي در رشته بهترين بازيگري زن برنده سيمرغ بلورين شد و از فتح‌اله نيازي و محسن عظيمي در رشته‌هاي کارگرداني، طراحي صحنه و نويسندگي تقدير به عمل آمد.

نظر شما