دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۷
کد خبر: ۴۰۵۵۸
|
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۸
رييس سازمان ورزش شهرداري تهران از آغاز چهارمين دوره جشنواره تفريحات ورزشي از 9 تيرماه خبرداد و افزود: اين جشنواره به مدت يک ماه در بوستان آزدگان تهران برگزار خواهد شد.

سيدمحمد آقامير، رييس سازمان ورزش شهرداري تهران در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر» در مورد برنامه‌هاي اين سازمان در ايام تابستان گفت: براي ايام تابستان 5 ميليون فعاليت ورزشي در شهر تهران برنامه‌ريزي شده است كه در اين برنامه‌ها با درک عميق از نيازهاي اجتماعي، تفريحات را به عنوان يک اصل تحکيم خانواده‌، نگاه تربيتي و يک رويکرد بالندگي و انسجام‌ بخش ديده‌ايم.


او افزود: در همين راستا، چهارمين جشنواره تفريحات ورزشي همزمان با فرا رسيدن اعياد شعبانيه و با شعار «ورزش،نشاط،سلامت،معنويت و انتظار» از 9 تيرماه به مدت يک ماه در بوستان آزدگان تهران برگزار مي‌شود.

به گفته رييس سازمان ورزش شهرداري تهران محوراصلي اين جشنواره همانند سال هاي گذشته علاوه بر اطلاع رساني و آموزش، تفريحي نيز خواهد بود.


آقامير، ، با اشاره به استقبال چشمگير شهروندان تهراني درجشنواره تفريحات ورزشي سال گذشته در پارک رازي تهران، اظهاركرد: اين جشنواره درتابستان 90 با کيفيت و ويژگي‌هايي خاص در بوستان آزادگان برگزار خواهد شد.


رييس سازمان ورزش شهرداري تهران، خاطرنشان‌كرد: بوستان 110هکتاري آزادگان يکي از فضاهاي بسيارزيباي جنوب پايتخت به شمار مي‌رود که وجود فضاي آبي قابل توجه دراين بوستان بر زيبايي هر چه بيشتر اين پارک افزوده است.


آقامير در ادامه از ايجاد زمينه هاي لازم براي اجراي رشته هاي متنوع ورزشي و تفريحي در کنار برپايي غرفه هاي خدماتي و فرهنگي درمجموعه پارک آزادگان خبر داد و افزود: با توجه به اينکه بوستان آزادگان مساحت و فضاي مناسبي را در اختيارما قرارداده است،مناطق 22 گانه تهران همانند سال گذشته با يک يا دو رشته ورزشي در اين جشنواره حضور خواهند داشت.


او در ادامه به ساير برنامه‌هاي اين جشنواره نيز اشاره کرد و گفت: با توجه به همزماني جشنواره تفريحات ورزشي با اعياد شعبانيه، مراسم جنگ شبانه و جشن‌هاي شاد و مفرح نيز به مدت 30 شب براي دو گروه سني کودکان و بزرگسالان برگزار خواهد شد.


آقامير تاکيد کرد: دراين دوره ازجشنواره رشته هاي جديد ومدرن ورزشي و بسيار متفاوت‌تر از گذشته ارائه مي‌شود.

نظر شما