چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۰۹
کد خبر: ۴۰۵۶۶
|
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۶
رييس مجموعه فرهنگي هنري پرواز از ويژه‌برنامه‌هاي تابستاني اين مركز در بوستان المهدي خبر داد و گفت: اين برنامه‌ها همزمان با عيد مبعث (چهارشنبه هشتم تيرماه) آغاز و تا پايان شهريورماه همزمان با هفته دفاع مقدس ادامه دارد.

آيدين روشن‌ضمير در گفت و گو با خبرنگار شهر با بيان اينكه اين برنامه‌ها در 14 هفته و با 14 شعار با محوريت اصلي خانواده، كودك و نوجوان و در راستاي اهداف و رويكردهاي سازمان فرهنگي هنري برگزار مي‌شود،‌ افزود: حجاب و عفاف، بيداري اسلامي، اميد و انتظار و ترويج فرهنگ و ارزش‌هاي اسلامي از ديگر رويكردهايي است كه در اين برنامه‌ها در نظر گرفته شده است.


وي با اشاره به شب‌هاي نجومي پرواز، چهارشنبه بازار فرهنگ و هنر پرواز، شب‌هاي رمضاني پرواز، در انتظار خورشيد و جشن مبعث به عنوان برنامه‌هايي كه در اين بوستان اجرا مي‌شود، اظهار داشت: با توجه به اينكه منطقه 9 داراي مناطق نظامي بسياري است و از امكانات فرهنگي محروم هستند، خانه‌هاي فرهنگ در قالب اتوبوس‌هاي سيار در يك برنامه چهار تا پنج ساعته به اين مناطق اعزام مي‌شوند و برنامه‌هاي متنوعي را براي شهروندان اجرا مي‌كنند.


روشن‌ضمير گفت: ويژه‌برنامه‌هاي اعلام شده از چهارشنبه تا جمعه هر هفته تا پايان فصل تابستان در ضلع جنوب شرقي ميدان آزادي، بوستان المهدي(عج)، مجموعه فرهنگي پرواز به اجرا گذاشته مي‌شود.

نظر شما