يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۵۱
کد خبر: ۴۰۵۷۸
|
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۰
اسامي داوران بخش فيلم هاي ويدئويي چهارمين جشنواره فيلم پليس اعلام شد.

به گزارش شهر به نقل از ستاد خبري چهارمين جشنواره فيلم پليس در اين دوره از جشنواره سيروس الوند، شفيع آقامحمديان، بيژن امكانيان، دكتر سعيد منتظرالمهدي و حسين طاهري آثار بخش مسابقه فيلم‌هاي ويدئويي را داوري خواهند كرد و از ميان 20 اثر راه يافته به بخش مسابقه برگزيدگان را انتخاب و در مراسم اختتاميه جشنواره فيلم پليس معرفي مي‌كنند.


سيروس الوند از كارگردانان سينما است كه در مقام نويسنده، کارگردان و تهيه کننده در پروژه هاي مختلف فعاليت داشته و در كارنامه وي فيلم‌هايي چون «رستگاري در هشت و بيست دقيقه»، « دستهاي آلوده »، «يکبار براي هميشه »، «مزاحم»، «برگ برنده»، «برخورد»، «حادثه» و ... ديده مي‌شود.



همچنين شفيع آقامحمديان كه در حال حاضر مديريت مركز گسترش سينماي مستند و تجربي را عهده‌دار است و پيش از اين مديريت گروه فيلم و سريال شبکه قرآن و مديريت بين الملل مرکز مستند سازي سيما را نيز در سوابق اجرايي خود دارد.


بيژن امكانيان نيز از بازيگران مطرح و شناخته شده سينماي ايران بوده و حسين طاهري هم از فيلمنامه نويسان و تهيه‌کنندگان سينما به ويژه در حوزه توليد فيلم هاي ويديويي بوده كه در زمينه اجتماعي فعاليت‌هاي زيادي داشته است.


دكتر منتظرالمهدي نيز مديريت اداره سينمايي معاونت اجتماعي ناجا را بر عهده داشته و از كارشناسان سينمايي و انتظامي است.


از مجموع 105 اثر رسيده به دبيرخانه چهارمين جشنواره فيلم پليس شوراي انتخاب جشنواره 20 اثر را براي حضور در بخش مسابقه انتخاب کردند.

چهارمين جشنواره فيلم پليس با رويکرد «پليس، سينما، پيشگيري اجتماعي» 11 تا 14 تير ماه توسط معاونت اجتماعي ناجا برگزار و آثار راه يافته به بخش مسابقه در سه سالن سينما فلسطين اکران مي شود.

نظر شما