سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۰
کد خبر: ۴۰۷۴۸
|
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۲
کارگردان و بازيگر «فيتيله 2» از ويژه برنامه مبعث با حضور هنرپيشه‌ها و مجريان همراه با خانواده‌هايشان در روزهاي پنجشنبه و جمعه نهم و دهم تيرماه خبر داد.

مهر- محمد مسلمي، کارگردان و بازيگر برنامه «فيتيله 2» گفت: براي روزهاي مبعث ويژه برنامه‌ خواهيم داشت و اين ويژه برنامه پنجشنبه و جمعه نهم و دهم تيرماه از شبکه دو پخش مي‌شود. برنامه روز پنجشنبه از ساعت 19 شروع و تا قبل از اذان مغرب ادامه خواهد داشت و روز جمعه هم از ساعت 19:45 شروع و تا ساعت 21:15 ادامه دارد.


وي در ادامه افزود: در روز پنجشنبه تماشاگران ما هنرپيشه‌ها همراه با خانواده‌هايشان است. ما صرفا از هنرپيشه‌هايي دعوت نمي‌کنيم که در عرصه کودک کار کرده باشند، بلکه از هنرپيشه‌هايي که در آثار مختلف بازي کردند، دعوت خواهيم کرد. همچنين در روز جمعه هم قصد داريم از مجريان همراه با خانواده‌هايشان دعوت کنيم تا در برنامه حضور داشته باشند.


اين کارگردان و بازيگر در پايان گفت: در ويژه برنامه روز مبعث موسيقي، ترانه و نمايش‌هاي خاصي را در نظر گرفته‌ايم. همچنين چند کار هم با موضوع حضرت محمد (ص) انجام داده‌ايم که در اين دو روز بينندگان مي‌توانند شاهد آن باشند.

نظر شما