دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۷
کد خبر: ۴۰۹۰۶
|
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۵
چهارمين دوره جشنواره تفريحات ورزشي با عنوان «جشن بزرگ شعبانيه» از شب‌گذشته - 9 تير- آغاز شد. اين جشنواره به مدت يک ماه در بوستان آزدگان منطقه 15تهران برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرنگار «شهر» چهارمين جشنواره تفريحات ورزشي همزمان با فرا رسيدن اعياد شعبانيه و با شعار «ورزش،نشاط،سلامت،معنويت و انتظار» شب گذشته- 9 تير- با حضور محمد‌هادي‌ايازي معاون‌ فرهنگي و اجتماعي شهرداري تهران، سيدمحمدآقامير رييس سازمان ورزش شهرداري و جمع بسيار زيادي از شهروندان در بوستان آزادگان تهران آغاز شد.

محمد‌هادي ‌ايازي معاون‌ فرهنگي و اجتماعي شهرداري تهران در آيين گشايش اين جشنواره، به برنامه‌‌هاي گسترده شهرداري تهران در سطح شهر به منظور شادي و نشاط شهروندان، اشاره كرد و افزود: هم‌اكنون در سطح تمام محلات و بوستان‌هاي مهم مناطق 22گانه برنامه‌هاي مختلف و متنوع فرهنگي و هنري در حال اجرا است كه از جمله آن مي‌توان به برپايي 372 سامانه نشاط در ايام تابستان اشاره كرد.

 

ايازي خنده و شادي شهروندان امر بسياري مهمي دانست و گفت: در همين راستا از سال گذشته تصميم‌گرفتيم كه جشنواره تفريحات ورزشي با هدف ايجاد شادماني و سلامت در بين شهروندان در مناطق جنوبي تهران برگزار كنيم كه اولين دوره آن در بوستان رازي برگزار شد.

 

او خاطرنشان‌كرد: در سال گذشته مدت اين جشنواره 10 روز پيش‌بيني شده بود كه با استقبال بسيارزياد شهروندان اين جشنواره به مدت يك‌هفته‌ ديگر نيز تمديد شد. امسال نيز جشنواره تفريحات ورزشي به مدت يك ماه تا پايان ماه شعبان در 100 هكتار از بوستان آزادگان منطقه 15 تهران برگزار مي‌شود.

 

او ادامه داد: در اين مدت برنامه‌ها متنوع تفريحي و ورزشي براي شهروندان پيش بيني‌شده است كه اميدواريم موجب شادماني شهروندان شود. همچنين در اين جشنواره 7جنگ شادي به صورت فرعي و يك جنگ‌شادي اصلي بعد از نماز مغرب و عشاء درنظر گرفته شده است.

 

ايازي تصريح‌كرد: ما به دنبال شادي هستيم كه در آن گناهي صورت نگيرد و موجب لبخند و شادماني شهروندان شود.

 

همچنين به گفته آقامير، رييس سازمان ورزش شهرداري تهران محوراصلي اين جشنواره همانند سال هاي گذشته علاوه بر اطلاع رساني و آموزش، تفريحي نيز خواهد بود.

 

بنابراين گزارش امسال در جشنواره تفريحات ورزشي در کنار برپايي غرفه‌هاي خدماتي و فرهنگي و سلامت درمجموعه پارک آزادگان زمينه‌هاي لازم براي اجراي رشته هاي متنوع ورزشي و تفريحي ايجاد شده و مناطق 22 گانه تهران همانند سال گذشته با يک يا دو رشته ورزشي در اين جشنواره حضور دارند.

 

با توجه به همزماني جشنواره تفريحات ورزشي با اعياد شعبانيه، مراسم جنگ شبانه و جشن‌هاي شاد و مفرح نيز به مدت 30 شب براي دو گروه سني کودکان و بزرگسالان برگزار مي‌شود

 چهارمين دوره جشنواره تفريحات ورزشي با عنوان «جشن بزرگ شعبانيه» به مدت يك ماه از ساعت 9 الي 22 در بوستان آزادگان منطقه 15تهران برگزار مي‌شود.

نظر شما