شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۳۹
کد خبر: ۴۰۹۱۵
|
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۶
هم‌زمان با اعياد شعبانيه، نمايشگاه «جشن آسمان» با آثار قرآني تعدادي از بانوان هنرمند تهراني در نگارخانه برگ به‌نمايش گذاشته مي‌شود.

به‌گزارش خبرنگار «شهر»، نمايشگاه «جشن آسمان» با موضوع «بانوي ايراني، هنر قرآني» از 14 تيرماه در نگارخانه برگ برگزار خواهد شد. مراسم افتتاح اين نمايشگاه ساعت 19 عصر در اين نگارخانه برگزار مي‌شود.

در اين نمايشگاه آثار قرآني شامل نقاشي و نقاشي‌خط بانوان هنرمند تهراني در معرض نمايش علاقه‌مندان قرار مي‌گيرد. اين نمايشگاه يك هفته ادامه خواهد داشت و بازديد از آن از ساعت 8 صبح تا 18 عصر براي هنرمندان و علاقه‌مندان امكان‌پذير است.

 

نگارخانه برگ (عمارت عين‌الدوله) در خيابان پاسداران، خيابان شهيد کاظم موسوي، ميدان هروي، خيابان شهيد وفامنش، خيابان شهيد جمالي، شماره 17 قرار دارد.

 

ساختمان نگارخانه برگ متعلق به عين‌الدوله وزير قاجار بوده است كه پس از يك توافق در سال 1375 در تملك شهرداري منطقه 4تهران قرار مي‌گيرد. تعميرات اين بنا از مهرماه سال 1381 آغاز شده و طي چند مرحله تغييرات به شكل فعلي در آمده است تا در بهار سال 1386 و به مناسبت صدمين سالگرد بلديه تهران به دست شهردار تهران، محمد باقر قاليباف افتتاح و توسط سازمان زيباسازي به بهره‌برداري رسيد.

نظر شما